• malin7878

    Svaga streck!!

    Jag har fått svaga streck på clearblue nu under flera dagar. Man ser ett väldigt svagt plus. Men däremot ökar det inte. Jag har flera dagar kvar till BIM men har mått så konstigt sedan ÄL. Precis som jag gjorde sist jag var gravid med min son. Kan det vara så att HCG-nivån är så låg ännu så att det helt enkelt inte kan visa mer, eller skulle ALLA test ha varit spökstreck.
    Snälla ngn klok människa som kan säga ngt?

  • Svar på tråden Svaga streck!!
  • Sale

    Du har testat på morgonurin va?

    Sen så tar det ju en rätt lång tid från ÄL tills dess att ägget fäster (en-två veckor) och kroppen börjar reagera så att du har mått konstigt behöver inte betyda något, men hoppas kan man :)

    Jag hade en vän som dagen efter att hon tagit ut spiralen var helt övertygad om att hon var gravid (barnmorskan sa att hon var "enklare att befrukta) för att hon sovit så konstigt och mådde illa och kissade hela tiden. Sen att hon hade ÄL veckan efter verkade hon inte ha reflekterat över..

    Lycka till! (om det nu är bebis som ska tillverkas!)

  • Iustitiae

    Ägget kan fästa som tidigast fem dagar efter ÄL, desto snabbare ägget fäster desto fortare kan du plussa. Testa dig igen några dagar efter bim och då borde du i alla fall ha fått starkare plus!

Svar på tråden Svaga streck!!