• Anonym (tråkigt)

    22 år och har inga riktiga vänner

    Jag har alltid haft väldigt många vänner och flera bästa vänner. Har nyligen upptäckt den hemska sanningen... alla är borta! När man glider så långt ifrån sina vänner som jag gjort är det väldigt svårt att hitta tillbaka.
    Jag är otroligt lycklig och har nästan allt jag önskat mig. Jag är gift med min barndomskärlek, har köpt hus och planerar inför första barnet.
    Men sen jag flyttade var det precis som om alla försvann.. (Har flyttat två mil ifrån min förra bostad). Det kanske blev såhär när man varit inne i sin kärleksbubbla. Hur hittar man en ny vän nu för tiden? 
    Jag gillar att promenera, fika, bara hänga med någon och göra spontana saker. Jag är rastlös och hade gärna velat ha en vän som är kanske rastlös och påhittig som mig? Finns det någon där ute?

  • Svar på tråden 22 år och har inga riktiga vänner
  • Anonym (tråkigt)

    Jag bor i Växjö, Vart bor du?

  • Anonym (Vi finns)
    Anonym (tråkigt) skrev 2014-07-29 16:11:12 följande:

    Jag bor i Växjö, Vart bor du?


    Jag bor i Ljungby och börjar plugga i växjö snart :)
    Jag är också 22 år.
  • Anonym (Vi finns)

    Skulle du kanske vilja chatta eller nått ? Glad skype, msn?

  • Anonym (Vi finns)

    Alltså, jag letar runt och det går inte ladda ned msn längre ju! Det står att det inte ens ska gå att använda efter mars i år x) Har inte haft msn på flera flera år

  • Anonym (tråkigt)

    Nej inte jag heller men jag laddade ner msn appen precis på mobilen

    :)

  • Anonym (Vi finns)

    Säkert? Kollade på min telefon också men det finns ingen app att ladda ned, har android.

  • Anonym (Vi finns)

    Åh vad krångligt! Jag hade ingen aning om att msn lagts ned x) Du har inte skype då?

  • Anonym (tråkigt)

    Skriv ett mail till min adress så ta vi det där ifrån!:)

  • Anonym (Vi finns)
    Anonym (tråkigt) skrev 2014-07-29 21:11:42 följande:

    Skriv ett mail till min adress så ta vi det där ifrån!:)


    Yes, gjort :)
Svar på tråden 22 år och har inga riktiga vänner