• Anonym (Pappa­)
    Äldre 29 Jul 18:17
    21150 visningar
    108 svar
    108
    21150

    Sambon sa precis, du får ha andra tjejer bara jag slipper ha sex

    Nu har snart sommarn gått o sambon har inte initierat till sex en enda gång, ej heller kramat eller berört en enda gång........
    Vi har haft sex, men då under jämmer i början men när det väl kommit igång är det bra sex.....för henne oxå... 
    Idag sa hon att "du får gärna ta en annan tjej o ha sex med" det hade inte gjort henne något (för då slapp hon det) Hur jäkla onormalt är detta??
    Tycker hennes beteende är sjukt egoistiskt, då allt jag vill är att hon beter sig mer socialt med sin sambo....
    vi är i 40 års åldern o 2 barn, långt förhållande.... 

  • Svar på tråden Sambon sa precis, du får ha andra tjejer bara jag slipper ha sex
  • Anonym (hmh)
    Äldre 29 Jul 19:24
    #1

    Är du tråkig? Berör du henne själv? Liksom tar henne på rumpan ibland och ger komplimanger? Hon vill möjligen känna sig mer älskad.

  • Äldre 29 Jul 19:31
    #2

    Det kanske är läge att fråga henne om varför hon inte vill ha sex eller vad du kan göra för att öka hennes lust?

  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 29 Jul 19:34
    #3

    Fundera på hur ni har det hemma i första hand. Många kvinnor har ingen ork kvar till sex för att de i princip sköter allt med hushåll och barn själva samtidigt som de jobbar. Tar du hälften av ansvaret för städ, disk tvätt, gympapåsar, hålla reda på födelsedagar och åtaganden?

  • Äldre 29 Jul 20:55
    #4
    Drottningen70 skrev 2014-07-29 19:34:39 följande:

    Fundera på hur ni har det hemma i första hand. Många kvinnor har ingen ork kvar till sex för att de i princip sköter allt med hushåll och barn själva samtidigt som de jobbar. Tar du hälften av ansvaret för städ, disk tvätt, gympapåsar, hålla reda på födelsedagar och åtaganden?


    Relevant fråga.... MEN varför kommer den alltid när en man beklagar sig och ALDRIG när en kvinna beklagar sig?
  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 29 Jul 20:58
    #5
    Maltemånsson skrev 2014-07-29 20:55:41 följande:

    Relevant fråga.... MEN varför kommer den alltid när en man beklagar sig och ALDRIG när en kvinna beklagar sig?


    Statistisk trolighet.
  • Dickie Simpki­ns
    Äldre 29 Jul 20:59
    #6

    Är det någon här som har fått det att funka? Alltså fått tillåtelse att ligga med andra för att rädda förhållandet, gjort det och inte upplevt en massa negativa bieffekter. Så som svartsjuka etc.

  • Anonym (Pappa­) Trådstartaren
    Äldre 29 Jul 22:49
    #7
    Anonym (hmh) skrev 2014-07-29 19:24:42 följande:

    Är du tråkig? Berör du henne själv? Liksom tar henne på rumpan ibland och ger komplimanger? Hon vill möjligen känna sig mer älskad.


    ja i princip alltid, vid diskbänken, solstolen.. ja ofta...totalt död...
  • Anonym (Pappa­) Trådstartaren
    Äldre 29 Jul 22:51
    #8
    Harmagedon skrev 2014-07-29 19:31:09 följande:

    Det kanske är läge att fråga henne om varför hon inte vill ha sex eller vad du kan göra för att öka hennes lust?


    hon säger bara att hon har ingen lust...
    mycket konstigt då det funkar oftast bra på resor osv...men hemma är hon rent ut sagt kass....sover bara, solar, läser böcker....sjukt tråkigt...
  • Äldre 29 Jul 22:54
    #9

    Seriöst, du har sex med henne fast det är "jämmer i början" och du undrar varför hon inte vill ligga med dig? Hur i hela friden står det till uppe i huvudet egentligen?

  • Anonym (Tråki­g)
    Äldre 29 Jul 22:55
    #10
    Anonym (Pappa) skrev 2014-07-29 22:51:33 följande:
    hon säger bara att hon har ingen lust...
    mycket konstigt då det funkar oftast bra på resor osv...men hemma är hon rent ut sagt kass....sover bara, solar, läser böcker....sjukt tråkigt...
    Känner tyvärr igen mig i det där. Sömn är viktigare än sex...
Svar på tråden Sambon sa precis, du får ha andra tjejer bara jag slipper ha sex