• Anonym (Hemma)

    Vad har du för stil hemma?

    Hur ser det ut hemma hos dig?

  • Svar på tråden Vad har du för stil hemma?
  • Gmatti98

    Jag går ofta runt i morgonrock el bara mjukiskläder. Jag byter alltid om så fort jag kommit hem från skolan el om jag vart ute.

    /kram gmatti98

  • Anonym (Hemma)
    puss skrev 2014-07-29 18:47:36 följande:

    Eklektiskt, rörigt, mysigt.


    Har du mycket elektronik?
  • puss
    Anonym (Hemma) skrev 2014-07-29 18:53:50 följande:
    Har du mycket elektronik?
    Det är för varmt för sånt där.
  • Harmagedon

    I grunden extrem sparsmakat. Toppar det med en överdådig blandning av leksaker, kläder, skor, böcker, tidningar och just nu: döda insekter.

  • Nyfiken gul

    Eftersom maken och jag har helt vitt skilda smak vad gäller inredning så är vårt hem ett resultat av kompromisser. 

    Det är mycket trä, mycket färg, personligt, mysigt och en varm välkomnande känsla. 

    Har alltid välstädat och välordnat. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Hemma)
    Harmagedon skrev 2014-07-29 19:06:29 följande:

    I grunden extrem sparsmakat. Toppar det med en överdådig blandning av leksaker, kläder, skor, böcker, tidningar och just nu: döda insekter.


    Jag känner igen det där. - leksakerna 

    Jag är verkligen sämst på att hålla städat, fast jag trivs så bra med ordning och reda. 
  • Anonym (Hemma)
    puss skrev 2014-07-29 19:12:10 följande:

    Såg ingen vad som hände nyss?? Ge mig stöd!!


    hahaha, nu såg jag :-P Ja det är för varmt, skyller jag på.
  • puss
    Anonym (Hemma) skrev 2014-07-29 19:13:44 följande:
    hahaha, nu såg jag :-P Ja det är för varmt, skyller jag på.
    Tack! Nu känns det bättre.
  • Harmagedon
    puss skrev 2014-07-29 19:12:10 följande:

    Såg ingen vad som hände nyss?? Ge mig stöd!!


    Jo jag såg...Men orkar inte masa mig ur rosédimmorna. Förlåt!

    Tycker fö att ditt hem låter förtjusande. Som Mitt men utan lego...
  • Brunhilde
    Anonym (Hemma) skrev 2014-07-29 18:53:50 följande:
    Har du mycket elektronik?
    Testa att googla "eklektisk stil" så kanske det går upp ett ljus
  • puss
    Harmagedon skrev 2014-07-29 19:16:15 följande:
    Jo jag såg...Men orkar inte masa mig ur rosédimmorna. Förlåt!

    Tycker fö att ditt hem låter förtjusande. Som Mitt men utan lego...
    Det var rätt jobbigt
  • Harmagedon
    puss skrev 2014-07-29 19:17:23 följande:
    Det var rätt jobbigt smile4.gif
    Det gjorde lite ont i mig också men så tänkte jag att hen som skrev det också bäljade ohämmade mängder rosé och var lite avslappnad...

    ( och för att inte någon ska känna sig manad att "anmäla" mig så är de små legomarodörena med sin pappa på landet. Jag knegar på i värmen o tröstar mig med rosé medan jag återställer hemmet till mitt ideal. Eklektiskt sparsmakat. )
  • puss
    Harmagedon skrev 2014-07-29 19:26:43 följande:
    Det gjorde lite ont i mig också men så tänkte jag att hen som skrev det också bäljade ohämmade mängder rosé och var lite avslappnad...

    ( och för att inte någon ska känna sig manad att "anmäla" mig så är de små legomarodörena med sin pappa på landet. Jag knegar på i värmen o tröstar mig med rosé medan jag återställer hemmet till mitt ideal. Eklektiskt sparsmakat. )
    Du gör helt rätt.
  • Edina

    Jag har rätt ljust, men dock färg. Lite blandning av modern, udda, gammal stil på möblerna. Har inte så mycket prydnadssaker. Men jag älskar vintage affischer från gamla skräckfilmer och 70-tals rockstjärnor. Jag gillar när detaljer sticker ut och har svårt för när saker matchar för mycket. 

    Som tur är så lägger sig min man inte i hur jag inreder, då skulle vi nog bo i en kopia av Patrick Bateman's lya, fast ostädad. Vi har inte så städat nu heller, men min stil gör att allt stök syns mindre. 

Svar på tråden Vad har du för stil hemma?