• Svar på tråden Vilka är det som jävlas med judar här?
  • Runes
    Esoada skrev 2014-07-29 21:22:40 följande:
    Inga nazister vad jag vet Glad
    Verkar vara värst i Malmö där judarna drivs ut och erövrarna är i majoritet.
  • Runes
    yeep skrev 2014-07-29 22:16:07 följande:
    Alltså vem bryr sig om vad som händer till typ 10 judar i Sverige. Tänk på vad judarna gör i Palestina istället. 1 100 människor har dött pga dom!!! Gud vad jag hatar Israel.
    Gjorde just en annan tråd om det.
  • Runes
    SivSavant skrev 2014-07-29 22:17:42 följande:
    nog skink-röv som skjuter först... att de får pisk är en annan sak.
    Va är jag sömnig?

    De svarta i Afrosvenskarnas riksförbund har nog synpunkter på din avatar, inget får likna dom.
  • Gert

    Om det hade varit nazister hade det varit stora rubriker i blaskorna om det.

    Alltså handlar det om invandrare som kommer från Palestina och andra vänstersympatisörer som jävlas med judar här i Sverige. Det är därför det inte syns och hörs så mycket i media om det. Till exempel har det varit nästintill knäpptyst från SVT.

  • boundforglory

    Att judar skulle vara förföljda i Malmö är en bluff, nästan alla anmälningar kommer från en person som uppenbart är tokig.

  • Khaibar

    Judarna har varit närmast universiellt avskydda oavsett vart de än vistas,att de nu drabbas av den kulturmarxistiska mångkulturen och massinvandringen som de själva påtvingat den vite mannen är inte mer än rätt,och enligt dem själva så är det helt naturligt att de kommer att bli hatade för det;






    lmgtfy.com/

    Och nej,jag är inte muslim (även om mitt användarnamn antyder det).

  • StackarsMia

    Vore väldigt fint att se judarnas hemvist, Israel bli bombarderade av afrikaner. De som hata mångkultur, men vill påtvinga EU den.

  • boundforglory
    StackarsMia skrev 2014-07-30 01:47:53 följande:

    Vore väldigt fint att se judarnas hemvist, Israel bli bombarderade av afrikaner. De som hata mångkultur, men vill påtvinga EU den.


    Fast afrikanerna i Israel blir ju tvångssterilserade.
  • StackarsMia
    boundforglory skrev 2014-07-30 01:50:55 följande:
    Fast afrikanerna i Israel blir ju tvångssterilserade.
    Och bortbussade. Samt erbjudna några tusen USD om de lämnar landet.
Svar på tråden Vilka är det som jävlas med judar här?