• liten80

    Gravid...IGEN

    Jag har 3 döttrar i åldrarna 11, 8 & 6år.. har levt ensam med tjejerna varannan vecka i några år och har ett nytt förhållande sedan ett halvår tillbaka. Kände på en gång att jag hittat rätt Hjärta
    Häromdagen märkte jag att jag är gravid, har dock ätit minipiller, men missat ett eller kanske två. 
    Min kille har två barn varannan vecka han med, och han vill jättegärna att vi behåller barnet..jag känner att det blir ju rätt många barn allt som allt Förvånad och vi har inte hunnit flytta ihop än, även om vi har pratat om det sedan dag ett. Men när jag känner efter så känner jag att jag varken vill eller kan göra abort, jag har t.o.m börjat fundera på namn.. 
    Hjälp mig!! Finns det nån som har erfarenhet av att ha så här många barn?? Det blir ju 6 st totalt.. Vet med mig att omgivningen kommer ha negativa kommentarer om detta.. dvs barnens mormor & morfar och chefen etc.. Känns som att jag skiter i det, men det är inte kul att lyssna på. 
    {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Gravid...IGEN
  • Wilbes

    Inge annan än du och din nya kan ju bestämma vad ni ska göra med era liv. Ja ni kommer höra negativa kommentarer men de finns alltid dem som kommenterar oavsett hur du lever ditt liv..

    Vi har två barn och vi har fått höra att de är så synd om våran stora för att de är 5 år mellan henne och lillebror och att de är ingen annan som har barn i vårat kompisgäng så det har varit stötande. .. mm det har gått bra ändå ;) men nu när våra kompisar ska ha barn så är de plötsligt super bra att vi har barn ???????????? haha nu undrar de om vi inte borde skaffa en till...

    Lycka till och hoppas ni löser boende och så så ni får plats med hela härliga familjen :)

  • liten80

    Tack för ditt svar :)

    Nej, det är ju sant att det inte finns nån annan än vi som bestämmer. Känner mig lite vilsen i det här så det är skönt att läsa vad andra skriver :)

    Ett problem som jag har i det här är den ena av hans barn ..barnet är ohyfsad och gnällig och ouppfostrad.. och min äldsta vill inte bo med ungen . Jag tänker att det kan bli bättre med tiden men som det är nu visar jag bara barnet respekt och inget mer.

Svar på tråden Gravid...IGEN