• Anonym (anony­m..)
    Äldre 30 Jul 00:00
    16835 visningar
    139 svar
    139
    16835

    "råkade" skada min sambo, mår jättedåligt

    Ska försöka kortfatta allting... Jag var hemma och gick in på datan, hittade då i historik att min sambo varit inne på badoo (där var han tydligen singel och sökte förhållande). Tryckte på en av länkarna och kom in på hans profil för han hade ej loggat ut. Hittade massa äckliga konversationer och bilder bland annat och jag blev helt förkrossad när jag såg detta. När han kom hem konfronterade jag han direkt med detta och ifrågasatte allting i en lugn och sansad ton men han hade ingen förklaring eller ursäkt alls utan vände på allt. Han började skrika på mig och sa att jag säkert har minst lika mycket att dölja i min mobil. Han vet att han får gå in och kolla min mobil NÄR han vill och det gör han också! Bara det faktum att jag inte går bakom ryggen på honom med något men att han anklagade mig för det, det fick mig att explodera denna gången. Så jag kastade fjärrkontrollen på honom när vi satt i soffan och bad han dra åt helvete (tog verkligen inte i för kung och fosterland). Men han vek sig över benen och började gny men jag trodde han spelade för att få mitt medlidande och sen skulle allting vara bra.

    Men han var inne och röntgade imorse och tydligen har han en spricka i låret. Jag mår skitdåligt och känner mig så otroligt respektlös!! Hur kunde jag? Det var ju inte meningen men så jäkla fel utav mig. Känner så mycket ångest och skuld nu. Kan inte med att vara sur på honom nu för det men det har ju förstört förtroendet...

    Behövde bara skriva av mig och höra lite åsikter, är chockad för jag har aldrig gjort något liknande mot honom tidigare..

  • Svar på tråden "råkade" skada min sambo, mår jättedåligt
  • Anonym (hej)
    Äldre 30 Jul 00:10
    #1

    Ja, alltså, jag tycker han låter som en skit (som verkligen förtjänade att bli bedd om att dra åt helvete), så jag hoppas att du inte mår dåligt och kommer gå tillbaks till honom och be om förlåtelse?

    Det var onödigt att slänga saker på honom (även om jag vet hur svårt det är att behärska sig när man blir sådär råförbannad...). men för guds skull låt honom inte vända över det här på DIG nu för att få dig tillbaka.

    Du kan ju hoppas att han inte anmäler, men även om han gör det får du stå för vad du gjort och försöka samarbeta med polis osv. Kanske kan gå i en anger-managment klass eller nånting?

  • Anonym (för din egen skull)
    Äldre 30 Jul 00:10
    #2

    Även om du orsakade honom en spricka i låret så gör det inte det okej att han suttit på badoo. ...

    Sen var de väl onödigt att de blev som de blev men acceptera inte hans beteende för det! För din egen skull.

  • Äldre 30 Jul 00:23
    #3

    Om du lyckas ge han en spricka i ett lårben så har du nog fan allt tagit i mer än för kung och fosterland...

  • Äldre 30 Jul 03:06
    #4
    Anonym (anonym..) skrev 2014-07-30 00:00:18 följande:

    Men han var inne och röntgade imorse och tydligen har han en spricka i låret.


    Tror du verkligen han talar sanning om det? Horde du läkaren säga det, eller din sambo? Spricka av en tv-kontroll låter långsokt.
  • Anonym (oj)
    Äldre 30 Jul 03:17
    #5

    Det går häftigt till i vissa fall. TS du hade ju inte för avsikt att skada honom fysiskt men att du är upprörd för vad han gjort är ju fullt förståeligt. Den mannen verkar inte vara något att lita på samtidigt söker han ju ändå efter någon annan så det kanske är dags att bryta upp. Om han är tillsammans med dig skall ha ju bara ha ögon för dig annars fattar jag inte grejen att vara tillsammans.

  • Äldre 30 Jul 03:37
    #6

    Jag tror inte ett skit på att han fått en spricka i lårbenet av en slängd fjärr. Om inte fjärren var formad som ett baseballträ..,i järn.
    Tror fjärren går sönder före benet.

    Eller är din pojkvän 104 år gammal och lider av benskörhet?

    Nu säger jag inte att TS ljuger, kanske pojkvännen gör det.
    Och att slåss är ALDRIG ok, oavsett kön (vilket jag tror tråden eg handlar om)

  • Anonym (Cesar­)
    Äldre 30 Jul 10:20
    #7

    Jag skulle be att få se läkarutlåtandet/röntgenbilder etc.

  • Äldre 30 Jul 10:27
    #8

    Han har inte fått sprickan av fjärrkontrollen, förutsatt att han är frisk.

  • Anonym (oj)
    Äldre 30 Jul 13:18
    #9

    Det låter verkligen som han diktat upp en historia för dig TS för att du skall tycka synd om honom och få dåligt samvete och glömma bort att han försökt vara otrogen mot dig. Samtidigt köper du dessa lögner. Släng ut honom istället för han vill ju ändå ha andra.

  • Äldre 30 Jul 13:31
    #10
    Anonym (oj) skrev 2014-07-30 13:18:15 följande:

    Det låter verkligen som han diktat upp en historia för dig TS för att du skall tycka synd om honom och få dåligt samvete och glömma bort att han försökt vara otrogen mot dig. Samtidigt köper du dessa lögner. Släng ut honom istället för han vill ju ändå ha andra.


Svar på tråden "råkade" skada min sambo, mår jättedåligt