• Anonym (jjjll)

    ligga med kortare kille

    Ska ligga med en kille som är typ 3cm kortare o typ 10kg smalare än mig. Tycker han är het men undrar om det blirsamma känsla som o ligga med en "lång" kille för mig ? Och om det blir samma känsla som o ligga med en kortare o smalare tjej för honom ?

  • Svar på tråden ligga med kortare kille
  • Överväldigad

    Det spelar väl ingen roll hur kort eller lång någon är? Och så tycker du att han är het - det är väl viktigare i så fall?!? :)

  • Anonym (hm)

    TS jag har inte märkt någon skillnad men då har det rört kvinnor. Samma "innehåll"...typ. Det kanske är något på det mentala planet för dig som du stör dig på men annars är det precis samma.

  • Anonym (jjjll)

    Det jag undrar är mest vad kortare killar tycker om att ligga med läbgre tjejer som dessutom är 10kg tjockare än killen.

  • Anonym (hm)

    Du helt ärligt det spelar ingen roll och jag kan avslöja att jag legat med kvinna mer än 10 kg tyngre än mig. Det du.... Och nej det var faktiskt ingen skillnad där heller så glöm attributen se till personlighet och innehåll.

  • Anonym (fiiiia)

    Haha 3cm, vet du hur lite det är :p Räcker ju att du klipper av dig håret så blir ni lika långa :p
    Sluta vara så ytliga <3

  • Anonym (Tjej)

    Jag har hånglat med en kille som var 10 cm kortare och 15 kg lättare... Det kändes lite mysko. Som att han var väldigt skör liksom, men det var ganska coolt ändå.

    Hans fru är ännu tyngre än mig, så mellan dem skiljer det säkert 50 kg.

Svar på tråden ligga med kortare kille