• Anonym (TS)

    Har du bråkat med dina föräldrar någon gång i vuxen ålder?

    Om vad tjafsade ni om?

  • Svar på tråden Har du bråkat med dina föräldrar någon gång i vuxen ålder?
  • Anonym (Ja)

    Sen jag flyttade hemifrån har jag och mamma bråkat ganska ofta. Varje gång jag åkte hem till henne blev det bråk i princip, det var om allt möjligt. Min syster och min mamma bråkade dock ännu värre, de kunde slåss och kasta saker på varandra. På senare tid har mamma lugnat ner sig som tur är, även om vi fortfarande bråkar en del.

    Jag är 26 år och flyttade hemifrån vid 19 (efter gymnasiet).

  • Anonym (under ytan)

    Mamma går inte att bråka med, hon är alltför konflikträdd och lägger sig för minsta västanfläkt.

    Min far gjorde henne sån och honom har jag sagt upp bekantskapen med per rekommenderat brev när jag blev 25.

  • eslah

    Min mamma och jag bråkar sällan eftersom vi båda blir för arga, men en gång small det pga en grej jag inte skriver om offentligt.

    Min far och jag har sällan tjafsat, en gång blev han dock skitförbannad på mig och kastade ut mig och pratade inte med mig på en vecka. Hade blivit lite väl glad när Sverige vände 1-5 till 6-5 mot Finland i hockey. Jaja, så kan det gå.

  • Anonym (Ledsen)

    Bråkade förra veckan med mamma. Jag blev så arg att jag mosade en äppelpaj på hennes ansikte. Hon grät. Jag ångrar mig. Jag vågar inte säga förlåt pga skammen. Man gör inte så! Det sjuka är att hon inte gjort något fel. Det var jag som antog att hon gjorde fel och vägrade lyssna på henne. Då slog jag till. Usch.....

  • lövet2

    Nix. Då vi inte varit överens, så har vi diskuterat - länge. Vi gillar att diskutera i min familj ...

Svar på tråden Har du bråkat med dina föräldrar någon gång i vuxen ålder?