• Anonym (Fundersam kille)

    Onanera utan porr.?

    Är sambo sen två år tillbaks och före det onanera jag varje dag till filmklipp på nätet. Men en dag blev ja fast av sambon då hon kolla internet historiken, det resulterade till att hon blev rasande.. Efter det har ja nog fortsatt men har surfat i inkongnito läge. Men efter varje orgasm får ja skuldkänslor av porren.. Hur ska jag komma över porren? Onanera utan porr, ja har ju så dålig fantasi, så tankarna flyger alltid iväg.. Använder penis vibrator imellanåt.. Men.. Blir inte lika kåt som att kolla porr.. Är jag ensam om denhär saken?

  • Svar på tråden Onanera utan porr.?
  • Nyfiken gul

    det låter som du är sexberoende , att onanin och porrtittandet blivit en slags mani istället för en stund av lust .  Din ångest efteråt vittnar om att det inte är ett friskt beteende. 

    Du behöver inte tips på hur man onanerar utan porr. Du behöver tips på hur du kan komma över ditt tvångsbehov av att onanera dagligen. 

    Du behöver hitta ett sätt att komma på varför du behöver onani och porr så ofta. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Va?)

    du har en sambo som är rasande för att du porrsurfar

    och du söker nu tips på hur du kan fortsätta onanera dagligen utan porr..

    Eh, hur tänkte du nu? 

  • panicorion

    Det är klart att du får skuldkänslor du känner att du sviker din sambo, Det jag inte förstår är varför det är ett problem att du ser på porr.. Gör du detta ofta? prioriterar du porren framför ert sexliv? i så fall kan jag förstå men i annat fall så är det var människas rätt att tillfredsställa sig själv på det sätt man anser lämpligt. Porr är ett hjälpmedel likväl som glidmedel (bara ett förslag) och så länge det inte ger en negativ klang till ditt förhållande så anser jag att min sambo kan kolla hur mycket porr han vill.. Bästa sättet att få lite nya ideér till sängkammaren .

  • Anonym (Fundersam kille)

    Njaa, int behöver ja porren o onani dagligen.. Vi har ett aktivt o bra sexliv, men där imellan, tex. När hon har mens så då är de skönt att lätta på trycket.. Men för att inte bli fast igen så sku ja villa kunna njuta utan porren.. E väl bara att tvinga sej att inte öppna datorn när man e kåt..

    Dedär me att ja har rätt till mitt eget privatliv så, ja tror att hon har lite dåligt självförtroende å kanske känner att hon inte är tillräcklig om man jämför med dagen porrstjärnor å sånt.. Vet inte. Har heller inte villat ta upp dehär ämnet igen..

  • Anonym (Fundersam kille)

    Njaa, int behöver ja porren o onani dagligen.. Vi har ett aktivt o bra sexliv, men där imellan, tex. När hon har mens så då är de skönt att lätta på trycket.. Men för att inte bli fast igen så sku ja villa kunna njuta utan porren.. E väl bara att tvinga sej att inte öppna datorn när man e kåt..

    Dedär me att ja har rätt till mitt eget privatliv så, ja tror att hon har lite dåligt självförtroende å kanske känner att hon inte är tillräcklig om man jämför med dagen porrstjärnor å sånt.. Vet inte. Har heller inte villat ta upp dehär ämnet igen..

  • Nyfiken gul
    Anonym (Fundersam kille) skrev 2014-07-30 13:14:35 följande:

    Njaa, int behöver ja porren o onani dagligen.. Vi har ett aktivt o bra sexliv, men där imellan, tex. När hon har mens så då är de skönt att lätta på trycket.. Men för att inte bli fast igen så sku ja villa kunna njuta utan porren.. E väl bara att tvinga sej att inte öppna datorn när man e kåt..

    Dedär me att ja har rätt till mitt eget privatliv så, ja tror att hon har lite dåligt självförtroende å kanske känner att hon inte är tillräcklig om man jämför med dagen porrstjärnor å sånt.. Vet inte. Har heller inte villat ta upp dehär ämnet igen..


    du får börja använda dig av fantasin. Det sexliv du har med sambon , använd det som fantasi. 
    Eller kanske du har några sexdrömmar att fantisera om när det gäller din sambo? Att hon ska göra vissa saker med dig eller liknande. 

    Använd din fantasiförmåga istället så behöver du inte porren. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • assim
    Anonym (Fundersam kille) skrev 2014-07-30 12:02:10 följande:

    Är sambo sen två år tillbaks och före det onanera jag varje dag till filmklipp på nätet. Men en dag blev ja fast av sambon då hon kolla internet historiken, det resulterade till att hon blev rasande.. Efter det har ja nog fortsatt men har surfat i inkongnito läge. Men efter varje orgasm får ja skuldkänslor av porren.. Hur ska jag komma över porren? Onanera utan porr, ja har ju så dålig fantasi, så tankarna flyger alltid iväg.. Använder penis vibrator imellanåt.. Men.. Blir inte lika kåt som att kolla porr.. Är jag ensam om denhär saken?


    Om något är fel så är det snarare din sambos ilska över ditt porrtittande. Gillar du porr så ska du titta på det. Vill hon ha en pojkvän som inte tittar på porr så kanske du inte är rätt för henne.
  • Anonym (dude)

    Jag tycker du ska ta dig en snack med din sköna dam. Klart man kollar porr när tillfälle... Finns.. Men jag menar är min älskade hemma så njuter jag ju hellre av henne såklart.

    Min fråga är. Har du egen tid, alltså är du ensam hemma imellanåt? Det är ju dom tillfällena jag kanske kollar en "Träningsvideo" som hon kallar det och kanske hittar inspiration till något roligt att testa på tjejen när hon kommer ;)

    Nu har det inte vart tillfälle på ett par veckor så då liggs det mycket.

    Har din sköna problem med det och du har svårt för det, ja då kanske du behöver prata med henne?

  • Anders 386

    Du är inte ensam om problemet. Hade samma problem när jag var yngre. Blev påkommen men fortsatte i smyg, hon kunde aldrig acceptera mitt porrtittande, förmodligen eftersom hon visste att hon inte riktigt räckte till för mig. Jag ville betydligt oftare och mer avancerat, vi var ganska osynkade i sexet.
    Kollar nån enstaka gång även nu. Om min fru skulle komma på mig idag skulle jag inte ge vika utan helt enkelt säga att jag kollar på porr om och när jag vill. - Hon skulle bli tvungen att acceptera. 

  • Odjuret

    Övertala henne att spela in egen porrfilm. Det kan ni kolla på både tillsammans och när du är ensam. Borde väl inte vara några problem för henne att veta att du runkar och upphetsas av er. Egen porr är grymt.

  • Anonym
    Odjuret skrev 2014-08-24 00:51:11 följande:

    Övertala henne att spela in egen porrfilm. Det kan ni kolla på både tillsammans och när du är ensam. Borde väl inte vara några problem för henne att veta att du runkar och upphetsas av er. Egen porr är grymt.


    Spännande idé :) jag blir ju inte störd av att veta att min sambo ser på porr men kan tro att en egen film blir lite extra upphetsande får lägga fram idén här hemma och se vad man kan göra :) med dagens teknologi så är det ju inga stora svårigheter
  • panicorion
    Anonym skrev 2014-08-24 17:58:00 följande:

    Spännande idé :) jag blir ju inte störd av att veta att min sambo ser på porr men kan tro att en egen film blir lite extra upphetsande får lägga fram idén här hemma och se vad man kan göra :) med dagens teknologi så är det ju inga stora svårigheter


    Fjantiga mobil som lägger anonymt svar när jag inte ens vill det... Jaja bättre det än tvärtom
  • nyponros69

    Hej stackare Porrsurfa via mobilen? Maken och jag varit gifta i 20 år Vi har kommit överens om att det är ok att kolla på porr när man runkar samma gäller för mig Däremot gillar jag sexnoveller då tänder man rejäl 😉 Tycker det Är konstigt att kvinnorna säger nej till att ni killar inte får runka Själv tycker det är skönt att slippa hjälpa till när jag själv inte känner för sex Ni killar har rätt att runka absolut

  • Lyssnanu

    Du får skuldkänslor för att din sambo har nån vanföreställning om att hon har rätt att kontrollera dig. Hon har inget att göra med att du vill lätta på trycket, och har du dålig fantasi så är det porren som får hjälpa. Du kan ju testa att förklara det för henne, men förmodligen har hon fått så mycket ryggdunkningar av porrhatande feministtroll som de här inne, att hon inte kommer att ge upp.

  • krillesthlm

    släng ut kärringen...vad är det för jävla larv att bli förbannad...stå upp och va en man

  • Herrmelin
    krillesthlm skrev 2014-08-30 12:24:34 följande:

    släng ut kärringen...vad är det för jävla larv att bli förbannad...stå upp och va en man


    Helt rätt!

    Varför hjälper inte hans sambo till med runkandet?

    Att smygrunka betyder väl att man har dåligt sexliv..
  • Har gjort det

    Jag håller med om att du borde stå upp för att du gillar att kolla på porr ibland vilket i stort sett alla gör. Sen tycker jag att du ska ta nakenbilder på din sambo, man kan hyra en studio, brukar va mycket bättre än plastiga tjejer på nätet. Göra en egen film är ingen dum ide heller.

  • krillesthlm
    Herrmelin skrev 2014-08-30 14:17:05 följande:
    Helt rätt!

    Varför hjälper inte hans sambo till med runkandet?

    Att smygrunka betyder väl att man har dåligt sexliv..
    håller med...att smygrunka ÄR att ha dåligt sexliv
  • krillesthlm
    Har gjort det skrev 2014-08-30 16:49:00 följande:

    Jag håller med om att du borde stå upp för att du gillar att kolla på porr ibland vilket i stort sett alla gör. Sen tycker jag att du ska ta nakenbilder på din sambo, man kan hyra en studio, brukar va mycket bättre än plastiga tjejer på nätet. Göra en egen film är ingen dum ide heller.


    mkt bra tipsGlad
Svar på tråden Onanera utan porr.?