• Anonym (frigj­ord kvinna­)
    Äldre 30 Jul 12:17
    1415 visningar
    8 svar
    8
    1415

    Hur gör du, kvinna, om du vill bli smiskad av en kille?

    Hur gör du, kvinna, om du vill bli smiskad av en kille?

  • Svar på tråden Hur gör du, kvinna, om du vill bli smiskad av en kille?
  • Eva006
    Äldre 30 Jul 12:28
    #1

    Talar om det så klart.

  • Anonym (sök annat forum)
    Äldre 30 Jul 12:41
    #2

    jag blir så less på alla män som vänder sig till familjeliv för att här finns mycket kvinnor, vilket inte finns i porrforumen...är så störigt att se alla dessa mäns förslag på trådar som kommer upp hela tiden.. snälla håll er till era egna porrforum? klart att även sexfrågor ska tas upp här men det e så uppenbart när det svämmar över med trådar ibland...

  • Anonym (frigj­ord kvinna­) Trådstartaren
    Äldre 30 Jul 12:43
    #3
    Eva006 skrev 2014-07-30 12:28:11 följande:
    Talar om det så klart.
    Är det inte lite osexigt att sonika säga det rakt ut: "Hörru du jag tycker att du ska smiska mig." ?
  • Äldre 30 Jul 13:07
    #4
    Anonym (frigjord kvinna) skrev 2014-07-30 12:43:39 följande:

    Är det inte lite osexigt att sonika säga det rakt ut: "Hörru du jag tycker att du ska smiska mig." ?


    Man behöver inte bröla fram det eller säga det som om man kommenterar förra årets skörd. Finns många sätt att säga det på.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Äldre 30 Jul 19:08
    #5
    Anonym (sök annat forum) skrev 2014-07-30 12:41:09 följande:

    jag blir så less på alla män som vänder sig till familjeliv för att här finns mycket kvinnor, vilket inte finns i porrforumen...är så störigt att se alla dessa mäns förslag på trådar som kommer upp hela tiden.. snälla håll er till era egna porrforum? klart att även sexfrågor ska tas upp här men det e så uppenbart när det svämmar över med trådar ibland...


    Jag vet ett skitbra sätt att slippa dessa trådar, vill du ha ett tips?
  • Äldre 30 Jul 19:13
    #6
    Anonym (frigjord kvinna) skrev 2014-07-30 12:17:59 följande:

    Hur gör du, kvinna, om du vill bli smiskad av en kille?


    Hon säger att hon varit väldigt olydig, drar ner byxor och trosor, lutar sig fram över bordet, byrån, bänken, stolen eller något och tittar på mig med ångestfylld och bedjande blick. {#emotions_dlg.djavulsk}Flört
  • Äldre 30 Jul 20:22
    #7

    Det kom naturligt hos oss ett hårt tag som senare har lett till sminkar. Jag har alltid vetat att jag har en rumpfixerad man och min personliga åsikt är att min rumpa är det bästa jag har. Vill jag ha smisk idag så är det bara att puta med rumpan lite så kommer det en kärleksfull och väl placerad hand på rätt ställe :)

  • Anonym (olydi­g)
    Äldre 30 Jul 22:26
    #8

    Jag brukar krypa upp och lägga mig till rätta över mannens knä och be om smisk Skäms - funkar ibland men inte alltid... 

Svar på tråden Hur gör du, kvinna, om du vill bli smiskad av en kille?