• Anonym (TS)
    Äldre 30 Jul 12:50
    8008 visningar
    5 svar
    5
    8008

    Personkemi & Attraktion

    Om man känner personkemi och attraktion med en annan människa betyder det då att den andra känner likadant tillbaka då? Eller kan ena personen känna det medans den andra inte känner något alls? Jag har själv dejtat en kille i 4 månader och jag blir helt knäsvag av att bara vara i hans närhet. Får ärligt talat svårt att ens andas och tänka klart! Är det möjligt att jag känner såhär starkt och han inte känner något tillbaka? Är så nyfiken på det här med attraktion och personkemi.

  • Svar på tråden Personkemi & Attraktion
  • Anonym (ja)
    Äldre 30 Jul 12:52
    #1

    Självklart kan det vara ensidigt. Men det är ju onödigt att ta ut något i förskott....han kan ju också känna lika för dig. Glad

  • Nyfike­n gul
    Äldre 30 Jul 14:30
    #2

    dom gånger jag drabbats av attraktion har det varit fullständigt ömsesidigt. 
    Så för mig stämmer det att det jag känner har motparten också känt och oftast har det hänt vid samma ögonblick. 

    Men givetvis finns det ensidig attraktion också, men det brukar märkas rätt fort om det bara är en själv som har känslor. Det brukar bli en helt annan stämning då. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (40+)
    Äldre 30 Jul 17:04
    #3

    Samma sits, har dejtat i månader och känner enorm attraktion och förälskelse, men hon visar inte mycket och vågar inte, vi har pratat. Men hon vill träffas etc. Svårt! Är jag bara en reserv eller vän?

  • Limali­ie
    Äldre 30 Jul 17:06
    #4

    Självklart kan det vara ensidigt.

  • Anonym (Hj)
    Äldre 30 Jul 17:12
    #5

    Känna är en sak att ha det en helt annan.

    Och har inget med attraktion att göra .

Svar på tråden Personkemi & Attraktion