• Anonym (Pärlan)

    Skulle du köpa detta?

    Skulle du köpa exempelvis kylskåpsmagneter och smycken gjorda av pärlplattor på Tradera?

  • Svar på tråden Skulle du köpa detta?
  • Anonym (Pärlan)

    Detta skulle givetvis inte ligga under kroppsligt! -.-

  • Anonym (nörd)

    Troligtvis inte. Kanske om det var extremt billigt (5-10 kronor) och hade roliga 8-bits nostalgi motiv. Jag tror inte du skulle kunna sälja det i stora volymer.

  • Anonym (m)

    pärlplattor kan jag göra själv i så fall så nej det skulle jag nog inte köpa 

  • Anonym (tja)

    TS du får nog gå upp ett par steg till riktigt hantverk om du skall kunna sälja det, har svårt att se att någon köper magneter på pärlplattor. Nej jag köper inte det.

  • Anonym (nörd)

    Kan du inte lägga upp någon bild så vi får se vilken kvalité på produkterna du pratar om? Du skulle säkert få bättre svar då.

  • knivskrik

    Nej det skulle jag inte, sådana saker skulle jag göra själv. Men det finns säkert någon annan som skulle köpa det.


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Koppkaka

    Beror på hur bra gjorda dom var, ett par snygga 8-bitars-örhängen vore lite kul. Men det är inte så svårt att göra själv, så det vore nog ingen direkt lukrativ marknad n

Svar på tråden Skulle du köpa detta?