• Anonym (only one)

    bara varit med en.person

    Finns det fler i detta avlånga land som bara haft sex med 1 person? Har varit ihop med min make i 15 år varav varit gifta i 11 av dem. Han är den enda jag varit med och jag älskar honom över allt annat. men nu har hans lust minskat avsevärt. Har vi sex 3 ggr i.månaden så är det allt. Längtar efter hett sex där jag blir berörd överallt. Men han vill bara inte. Är alltid jag som ta första steget.

  • Svar på tråden bara varit med en.person
  • Anonym (No 1)

    Har bara varit m min man. Vi har varit tillsammans i 20+ år och gifta i 17. Lusten har gått upp och ned för båda i perioder. Nu har vi dock balans i lust och har sex ca 4-5 ggr/vecka. <3

  • Odjuret
    Anonym (only one) skrev 2014-07-30 16:43:57 följande:

    Finns det fler i detta avlånga land som bara haft sex med 1 person? Har varit ihop med min make i 15 år varav varit gifta i 11 av dem. Han är den enda jag varit med och jag älskar honom över allt annat. men nu har hans lust minskat avsevärt. Har vi sex 3 ggr i.månaden så är det allt. Längtar efter hett sex där jag blir berörd överallt. Men han vill bara inte. Är alltid jag som ta första steget.


    Diskutera möjligheten med sexuella förbindelser med andra? Vet att det kan vara en väldigt jobbig diskussion men kan han inte ge dig det du behöver, må det vara medicinska eller fysiska/psykiska anledningar som bromsar, så måste han acceptera ditt behov. Måste och måste, borde. Att han är den enda du legat med borde väga väldigt tungt dessutom. Nyfikenhet och lust som inte tillfredsställs brukar föda andra känslor som kan göra det många gånger jobbigare för dig. 
  • fluu

    Jag stämmer iofs in på din beskrivning, men jag kanske ändå inte ska räknas eftersom jag fortfarande är ung. Dock är ju såklart målet att det stannar vid en.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

    Har du tagit upp frågan med honom då? Om inte, gör det och var ärlig och säg att du vill att ni jobbar på sexbiten. Undra (lugnt och respektfullt) om han vet anledningen till sin minskade lust osv.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (only one)

    Har försökt prata med honom om det men får inga klara svar. Vet inte om jag skulle kunna vara med någon annan men vissa stunder bara längtar jag. Skönt och höra att det finns fler som bara varit med en partner.

  • Anonym (Oxå en)

    Jag har också bara varit med min man. Tio år tillsammans. Sexlivet har gått upp och ner i perioder men han känner mig utan och innan och vi gillar samma slags saker i sängen. Ofta är det sjukt bra och vill inte vara med någon annan. Prata med varandra om er situation. Prata både om hur ni mår, om ert förhållande och om ert sexliv utan att skuldbelägga varandra. Ge det lite tid. Lycka till :)

  • Anonym (only one)

    Vårt förhållande I övrigt är väldigt stabilt och bra. vet precis vad vi har varandra, pussas och kramas och sitter alltid nära varandra. Men just insängkammaren är det annat. Och det gör mig ledsen för jag vill ju inget annat än vara med honom.

  • Anonym (No 1)
    Anonym (only one) skrev 2014-07-30 16:43:57 följande:

    Finns det fler i detta avlånga land som bara haft sex med 1 person? Har varit ihop med min make i 15 år varav varit gifta i 11 av dem. Han är den enda jag varit med och jag älskar honom över allt annat. men nu har hans lust minskat avsevärt. Har vi sex 3 ggr i.månaden så är det allt. Längtar efter hett sex där jag blir berörd överallt. Men han vill bara inte. Är alltid jag som ta första steget.


    Har han berättat varför han inte "vill" ha sex?
  • Anonym (only one)
    Anonym (No 1) skrev 2014-07-30 20:12:59 följande:

    Har han berättat varför han inte "vill" ha sex?


    Nej, får inget vettigt svar. Känns som om det är mig det är fel på. Känns som om jag tränger mig på när jag försöker ta kontakt.
  • Aaliyah

    Att du inte visar tråden för honom då?


    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
Svar på tråden bara varit med en.person