• Anonym (Jj)

    Välja jobb framför kärlek / familj

    Jag vill nog välja att få arbeta heltid och välja bort kärlek och familj , då jag oftast får nöja mig med skiten så vill jag välja bort det helt, någon som valt samma ?

  • Svar på tråden Välja jobb framför kärlek / familj
  • Anonym (Jj)
    Anonym (Jj) skrev 2014-07-30 20:51:19 följande:

    Väljer att arbeta heltid .


    Och väljer bort det andra .....
  • Anonym (jo)

    Jo men det livet med att jobba 200-250% sliter väldigt hårt på kroppen och ärligt talat det är ingen höjdare sett i backspegeln tänk dig för. Att jobba alla dagar i veckan och aldrig vara helt ledig sliter otroligt efter en 6-7 år är du halvt urlakad.

  • Anonym (Jj)
    Heysoulsister skrev 2014-07-30 20:53:04 följande:

    Du är dum !

    Du kan få pengar men inte din familj tillbaka !


    Har gen familj direkt ändå och jag trivs inte med så det är ändå mycket skit .
  • Anonym (Jj)
    Anonym (jo) skrev 2014-07-30 20:54:01 följande:

    Jo men det livet med att jobba 200-250% sliter väldigt hårt på kroppen och ärligt talat det är ingen höjdare sett i backspegeln tänk dig för. Att jobba alla dagar i veckan och aldrig vara helt ledig sliter otroligt efter en 6-7 år är du halvt urlakad.


    Nej jag vet men hellre det än som det är , beslut fattat .
  • Anonym (Jj)
    Anonym (jo) skrev 2014-07-30 20:54:01 följande:

    Jo men det livet med att jobba 200-250% sliter väldigt hårt på kroppen och ärligt talat det är ingen höjdare sett i backspegeln tänk dig för. Att jobba alla dagar i veckan och aldrig vara helt ledig sliter otroligt efter en 6-7 år är du halvt urlakad.


    Kommer visst vara ledig inte eget företag en anställning snarare , men familj / kärlek blev inte som jag önskat och mycket skit så jag bestämde mig för det .
  • Anonym (jo)

    Har själv suttit på 2-3 tjänster samtidigt och vet vad jag talar om. Alltid flera mobiltelefoner i fickan...
    Ja visst om kärlek/familj sket sig för stunden kör på detta då....du får ta de chanser som bjuds på jobbet....sporadiskt men det funkar. Glöm bara inte att pengar och makt är inte allt, man inser det senare.

  • Anonym (Jj)
    Anonym (jo) skrev 2014-07-30 21:04:16 följande:

    Har själv suttit på 2-3 tjänster samtidigt och vet vad jag talar om. Alltid flera mobiltelefoner i fickan...

    Ja visst om kärlek/familj sket sig för stunden kör på detta då....du får ta de chanser som bjuds på jobbet....sporadiskt men det funkar. Glöm bara inte att pengar och makt är inte allt, man inser det senare.


    Nej det är inte chansragning , jag är arbetslös så jag vet att pengar är ej allt men kärlek med skit är mindre värt .
  • Anonym (jo)

    Självfallet är en dålig relation inget gott alternativ. Satsa du på jobb, det ger kickar det med på något vis men se till att ha balans annars blir det som jag hade det alltid omeprassol i handskfacket och alltid på väg....någonstans.

Svar på tråden Välja jobb framför kärlek / familj