• Anonym (Man)

    Singeltjej!

    Upplever du att du ställer lägre utseendemässiga krav på sexpartner om du är riktigt svinkåt och bara vill ligga?

  • Svar på tråden Singeltjej!
  • Anonym (Fia)

    Nej tvärtom, ska jag bara ligga med nån så är jag ännu mera kräsen, då är utseendet ännu mera viktigt.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Fia) skrev 2014-07-30 21:59:09 följande:

    Nej tvärtom, ska jag bara ligga med nån så är jag ännu mera kräsen, då är utseendet ännu mera viktigt.


    Trots att krav skulle leda till att det blir svårare att hitta någon som "bara vill göra det"?
  • Anonym (Fia)

    Det kanske det skulle gör i en småstad, i en storstad finns det tillräckligt många att välja på att jag kan va hur kräsen jag vill :)

  • Anonym (Man)
    Anonym (Fia) skrev 2014-07-30 22:41:42 följande:

    Det kanske det skulle gör i en småstad, i en storstad finns det tillräckligt många att välja på att jag kan va hur kräsen jag vill :)


    Det låter lite uppkäftigt, no offence. :)
  • Yoruichi

    Nää, när det enbart handlar om sex så är personligheten hos killen rätt oviktigt och då är det desto viktigare att han är fysiskt tilltalande.

  • Anonym (Man)
    Yoruichi skrev 2014-07-30 22:51:05 följande:

    Nää, när det enbart handlar om sex så är personligheten hos killen rätt oviktigt och då är det desto viktigare att han är fysiskt tilltalande.


    Enligt den logiken kan ej fysiskt tilltalande ha ONS.
  • Yoruichi
    Anonym (Man) skrev 2014-07-30 22:56:02 följande:
    Enligt den logiken kan ej fysiskt tilltalande ha ONS.
    Okej?
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Man) skrev 2014-07-30 22:48:03 följande:

    Det låter lite uppkäftigt, no offence. :)


    Det är ju sant. Finns det hundra killar ute så är kanske ungefär tio eller tjugo av de snygga. O är det inga snygga där så går vi vidare till nästa ställe. O raggar jag på nätet ja då är de ännu lättare att hitta snygga :)
  • Anonym (Man)
    Yoruichi skrev 2014-07-30 23:06:35 följande:

    Okej?


    (Om alla tyckte som du).
  • Anonym (Man)
    Anonym (Fia) skrev 2014-07-30 23:08:35 följande:

    Det är ju sant. Finns det hundra killar ute så är kanske ungefär tio eller tjugo av de snygga. O är det inga snygga där så går vi vidare till nästa ställe. O raggar jag på nätet ja då är de ännu lättare att hitta snygga :)


    Tur att inte alla är så utseendefixerade som du.
Svar på tråden Singeltjej!