• Anonym (Man)

    Är kvinnokroppen mer estetiskt tilltalande än manskroppen?

    Pratade med en vän om det, där vi bl a fastslog att om inte en penis hade sin funktionalitet, så vore den extremt onödvändig, då den ser smått komisk ut.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är kvinnokroppen mer estetiskt tilltalande än manskroppen?
  • MxMeNow

    Penis och pung är extremt fult tycker jag personligen. Kvinnor har vackrare kroppar, och jag är hetero så det är inte så att jag tänder på kvinnor, jag tycker bara den mjuka, kvinnliga formen är vacker.

  • Anonym (Man)
    MxMeNow skrev 2014-07-31 00:32:45 följande:

    Penis och pung är extremt fult tycker jag personligen. Kvinnor har vackrare kroppar, och jag är hetero så det är inte så att jag tänder på kvinnor, jag tycker bara den mjuka, kvinnliga formen är vacker.


    Så du är en sådan där tjej som aldrig har sex med en man, utan med "mannen"? Om du förstår vad jag menar. Alltså kroppen är oviktig, insidan är det viktiga.
  • Anonym (Tjej)

    En penis utan stånd är rätt fult, pungen är rätt ful men en penis med stånd kan vara snyggt och estetiskt tycker jag. En kvinnas könsorgan är inte heller särskilt fina om man tittar nära.

    Kroppen i övrigt kan vara snygg på båda kön, men det är stor risk att kvinnans bröst är fula och hängiga - jag gillar inte hängbröst men det är ju helt normalt liksom. Säkert 95% har mer eller mindre hängiga bröst. Så isf är nog mannens kropp finare. Den optimala kvinnokroppen är kanske finare än den optimala manskroppen.

  • MxMeNow
    Anonym (Man) skrev 2014-07-31 00:37:08 följande:

    Så du är en sådan där tjej som aldrig har sex med en man, utan med "mannen"? Om du förstår vad jag menar. Alltså kroppen är oviktig, insidan är det viktiga.


    Hahaha jo jag förstår och jag är en sån kvinna.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Tjej) skrev 2014-07-31 00:39:30 följande:

    En penis utan stånd är rätt fult, pungen är rätt ful men en penis med stånd kan vara snyggt och estetiskt tycker jag. En kvinnas könsorgan är inte heller särskilt fina om man tittar nära.

    Kroppen i övrigt kan vara snygg på båda kön, men det är stor risk att kvinnans bröst är fula och hängiga - jag gillar inte hängbröst men det är ju helt normalt liksom. Säkert 95% har mer eller mindre hängiga bröst. Så isf är nog mannens kropp finare. Den optimala kvinnokroppen är kanske finare än den optimala manskroppen.


    Själv tycker jag hängbröst är underbart vackra och att kvinnokroppen per definition är ett mirakel att se varje gång.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Tjej)
    ErnstHugo skrev 2014-07-31 01:02:24 följande:
    Själv tycker jag hängbröst är underbart vackra och att kvinnokroppen per definition är ett mirakel att se varje gång.
    Men är det för att du tycker att den är exotisk för att du inte har en själv? Jag kan tycka att killkroppar är extra coola av den anledningen Flört Eller så gillar du kanske bara hängbröst helt enkelt, alla gillar ju olika Solig
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Tjej) skrev 2014-07-31 01:14:52 följande:

    Men är det för att du tycker att den är exotisk för att du inte har en själv? Jag kan tycka att killkroppar är extra coola av den anledningen Eller så gillar du kanske bara hängbröst helt enkelt, alla gillar ju olika


    Jag är normalt sett analysfixerad, både privat och yrkesmässigt. Dock är detta undantaget som bekräftar regeln. Har ingen bra förklaring förutom att Kvinnokroppen fortsätter att förvåna, förbrylla och ta mig med storm gång efter gång. Just när jag tror att jag tror det har "gått över" eller att jag ack så korkat skulle sett alla nyanser, då slår det mig hur omåttligt vacker Kvinnokroppen är!

    Egentligen är alla bröst tokigt fina men hängbröst är väldigt fint helt enkelt
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (69"-man)

    I mina ögon är en vacker manskropp vackrare än en medelmåttig kvinnokropp. Men det finns inget vackrare än en fin kvinnokropp ???? (jag är en hetro sexuell man)

    Jag skäms för att säga det men jag mår illa av att se alla dessa människor (oavsett kön) som lider av fetma. Vad får dem att göra så mot sin egen kropp? Lite hull har ingen dött av men att bära alla dessa extra kilon kan inte vara kul eller skönt. Vad motiverar dem till att fortsätta med det istället för att göra något åt problemet?

    Opps gled utanför ämnet lite, sorry!

Svar på tråden Är kvinnokroppen mer estetiskt tilltalande än manskroppen?