• Anonym (Ångest)

    Ser du fram emot att börja jobba igen efter semestern?

    Har ni ångest eller går ni dit med ett leende på läpparna?

  • Svar på tråden Ser du fram emot att börja jobba igen efter semestern?
  • Anonym (Eee)

    Jag ser mest fram emot att gå på semester, imorgon är sista dagen

  • Anonym (Rasmus "Zing")

    Absolut!! Ska bli så otroligt underbart att träffa medarbetarna!!

  • Anonym (Samma)
    Anonym (Eee) skrev 2014-07-31 15:08:06 följande:

    Jag ser mest fram emot att gå på semester, imorgon är sista dagen


    Samma här! Ska bli så skönt!
  • Anonym (Njae)

    Njae, känns sådär. Jag hade hellre varit ledig några veckor till men när man väl har kommit igenom de första tre veckorna brukar jag tycka att det är rätt kul. Fast på ett sätt ska det bli skönt att få in lite rutiner igen - vissa dagar har jag inte fått ett dugg vettigt gjort så det kan ju vara en fördel med att börja jobba igen för då måste man ju strukturera upp tillvaron .

  • Smecker

    Skall bli skönt att komma tillbaka till jobbet på måndag. Fick ett fint mail från några ur min personal igår, tydligen är man saknad.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Nyfiken)

    Ni som ser fram emot att jobba igen, vad har ni för jobb? Jobbar ni med sådant ni tycker är kul eller är det kollegorna som är roliga?

  • LillGris

    Både ja och nej! Jag gillar mitt jobb så himla mycket och mina kolleger är härliga. Men jag vet också att jag ska tillbaka till bygget från helvetet, det är mindre skoj.

  • Drottningen70

    Dubbelt. Ska bli skönt att få lite vuxentid efter art ha suttit fast med mitt barn dygnet runt i fem veckor. Men fy fan för att gå i ekorrhjulet, 9 timmar om dagen, 5 dagar i veckan upp 5.30, hem 18.00 månad ut och månad in... Fy fan..

Svar på tråden Ser du fram emot att börja jobba igen efter semestern?