• Anonym (wtf?)
    Äldre 31 Jul 23:09
    3257 visningar
    29 svar
    29
    3257

    Gick på dejt, han hörde inte av sig sen ?

    Snackade med en kille från internet. Var inte intresserad alls från början, men ändå beslöt vi att ta en drink. Han var ju snäll och lite söt också. Vi sågs och drack. Han blev nog lite fullare än mig. Vi snackade hela kvällen och hade kul, men vi var inte så jätteintima. Det intimaste vi gjorde va en kram innnan vi skulle gå. Jag tror att jag medvetet försökte hålla lite avstånd eftersom jag inte var så intresserad, utan mer ville dricka ute istället för att sitta hemma framför datorn. Är rätt så social av mig ändå. Men hur som helst så har han inte hört av sig något. Kände han av att jag höll avstånd? Blev han sur för att vi inte hade sex? Vi hade knappt sett bilder på varandra innan vi sågs (max 1-2 profilbilder på siten) . Han kanske trodde att han inte hade en chans på mig? ( Utan att verka för egenkär så kan jag objektivt säga att jag spelar i en högre liga än han..) Han kanske tänkte att henne kommer jag aldrig vidare med, hon verkar alldeles för bra och tar avstånd från mig? Tyckte att vi klickade rätt bra faktiskt. Vi hade lika personlighet och det kändes som att vi kände varandra sen flera år tillbaka. Är inte så värst intresserad av honom nu heller men.. Han borde ju ha hört av sig ändå. Har gått en månad sen vår dejt. Fattar ingenting. Har aldrig varit med om nåt liknande!! 

  • Svar på tråden Gick på dejt, han hörde inte av sig sen ?
  • Anonym (hm)
    Äldre 31 Jul 23:13
    #1

    Han kände kanske att du inte var rätt för honom och då kan han ju backa helt enkelt snyggt och diskret. Det är ju OK det med.

  • Äldre 31 Jul 23:13
    #2

    Du var väl helt enkelt inte hans typ.

    Sånt händer

  • Äldre 31 Jul 23:15
    #3

    Du har ju inte heller hört av dig.

  • Anonym (wtf?) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 23:24
    #4
    smulpaj01 skrev 2014-07-31 23:13:59 följande:

    Du var väl helt enkelt inte hans typ.

    Sånt händer


    Nja.. I slutet böra han hålla på och försöka vara intim, typ kramas hålla hand. Jag försökte skoja bort det. Sen så hintade han om att vi skulle åka hem tillsammans (?) men han är rätt ung så allt detta va en gnutta akward
  • Anonym (wtf?) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 23:25
    #5
    Ellie skrev 2014-07-31 23:15:51 följande:

    Du har ju inte heller hört av dig.


    Jag vet... Men tycker att killen borde vara den som hör av sig först.
  • Anonym (wtf?) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 23:27
    #6
    Anonym (hm) skrev 2014-07-31 23:13:36 följande:

    Han kände kanske att du inte var rätt för honom och då kan han ju backa helt enkelt snyggt och diskret. Det är ju OK det med.


    Men då borde han ju inte ha bjudit mig på så mycket dricka? Vi drack för ca 2000 kr... Om jag verklige inte var hans typ så skulle han inte beställa dricka typ 5 min innan stället stängde? Han verkade intresserad då, och innan också, vi hade snackat på sms i 3 mån innan han lyckades få mig ut på träff
  • Anonym (Liv)
    Äldre 31 Jul 23:34
    #7

    Men varför kontaktar inte du honom? Ett sms med "tack för senast" är väl det minsta man kan bjuda på om någon har bjudit dig på en helkväll på krogen?

  • Anonym (Liv)
    Äldre 31 Jul 23:35
    #8

    Jag tänker att om du inte ens hör av dig med ett sms och tackar för att han bjöd flott så sänder du ju en signal att du inte är intresserad.

  • Anonym (hm)
    Äldre 31 Jul 23:36
    #9

    Ja visst var kanske initialtanken att sätta på dig men som kvällen utvecklades så kände han kanske att nja hon är inte min typ men håller god min för sakens skull. Lite hålla hand och kramas kan man ju göra ändå. Märk väl det behöver inte vara något fel på dig men han kanske helt enkelt kände att nej det stämmer inte för mig.
    Visst kan man väl smsa med nån man inte känner i början men sen när man ses så kanske det ändå inte klickar för ena parten. Vissa vill ha valuta för pengarna och följer dig hem medan andra undiker kanske att komplicera saken mer och backar. Det har inget med ålder att skaffa mer personkemin. Men TS nästa gång funkar det säkert kanon med nästa kille, lite otur får man ha ibland.

  • Äldre 31 Jul 23:39
    #10
    Anonym (wtf?) skrev 2014-07-31 23:25:37 följande:
    Jag vet... Men tycker att killen borde vara den som hör av sig först.
    Varför ska det vara killen som hör av sig först för?
    Jag tänkte tvärtom då jag dejtade en tjej att jag ska avvakta lite och se hur det utvecklar sig för jag inte ville känna mig för på...
    Det hela slutade bra då hon hörde av sig och ville träffas igen och sen dess är det vi sen mer en 11 år tillbaka..
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Gick på dejt, han hörde inte av sig sen ?