• Anonym (TS)

    vad anser ni män om "tigh gap" ?

    Hej!
    Vad anser ni män om tigh gap hysterin som finns bland kvinnor?
    Tigh gap är när det är mellanrum mellan låren...och det är tydligen ,enligt media, något att sträva efter..
    Så frågan till er är...är det avtändande om en kvinnas lår går ihop??

  • Svar på tråden vad anser ni män om "tigh gap" ?
  • teaf

    Inget jag tänkt på under de senaste 25 åren jag varit intresserad av kvinnor, så jag kommer nog inte att bry mig i fortsättningen heller.

  • mr me

    Jag har inte förstått vad det är det går ut på. Båda de här två kvinnorna har sexiga ben och rumpor, men det där mellanrummet som bildas ovanför låren på kvinnan till höger tycker jag, personligen, är extra sexigt. Och för att det ska bli ett sådant så måste ju låren gå ihop...

  • Anonym (Franklyn)

    Vad intressant att få ta del av vad ni män anser egentligen. Insåg att det är just det jag själv strävar efter, men mina ben är byggda så att jag nog måste ha ett BMI på ca 17-16 för att få ett "gap" mellan låren.... och det kommer inte hända.. Om jag inte blir överlevare efter ett fångläger, för det skulle jag antagligen... Är nog mer "krigar-prinsessa" i kroppstypen, men börjar gilla läget sedan jag började träna mycket :-P

  • Fobiker
    teaf skrev 2014-07-31 23:28:43 följande:

    Inget jag tänkt på under de senaste 25 åren jag varit intresserad av kvinnor, så jag kommer nog inte att bry mig i fortsättningen heller.


    Kan bara säga: Samma här!
  • Anonym (...)

    Jag tycker det är tråkigt att det hela tiden ska jämföras och bedömas. Jag vill se ut precis som jag gör utan att det ska vara något fel. Antingen så är det så sjukt sexigt med smala kvinnor och så mår alla lite större dåligt eller så kommer kommentarer som "kvinnor ska ha former, klart det är snyggare med en stor rumpa och höfter" och så mår väldigt många smala dåligt. Så länge som vi håller på så här så kommer folk må dåligt och det spelar ingen roll "vilket läger" som gör det. Kan vi inte bara försöka att inte uppmärksamma utseendefixerade påhitt och sluta lägga någon vikt i hur folk ser ut? 
    Det spelar ju faktiskt ingen roll vad folk svarar... några kommer tycka den första och några den andra och oavsett hur man ser ut så finns risken att man mår dåligt när man läser "fel" kommentarer. Hur man än ser ut så kommer man aldrig behaga alla.. och helt ärligt så ska man inte behöva behaga någon..

  • Frontline
    teaf skrev 2014-07-31 23:28:43 följande:
    Inget jag tänkt på under de senaste 25 åren jag varit intresserad av kvinnor, så jag kommer nog inte att bry mig i fortsättningen heller.
    Kan bara hålla med :)
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Ivan52x53
    teaf skrev 2014-07-31 23:28:43 följande:

    Inget jag tänkt på under de senaste 25 åren jag varit intresserad av kvinnor, så jag kommer nog inte att bry mig i fortsättningen heller.


    ^
  • Anonym (hm)

    Herre gud, spelar detta någon som helst roll. Hon får vara precis som hon är så länge innehållet är bra.

  • Anonym (m)
    Anonym (TS) skrev 2014-07-31 23:21:58 följande:

    Hej!

    Vad anser ni män om tigh gap hysterin som finns bland kvinnor?

    Tigh gap är när det är mellanrum mellan låren...och det är tydligen ,enligt media, något att sträva efter..

    Så frågan till er är...är det avtändande om en kvinnas lår går ihop??


    Nej,det är de inte!kvinnliga former är snyggt.
  • Anonym (åsikt)

    Jag är kvinna, tycker att den till höger är supersnygg!

  • Anonym (as man)

    Kvinnan på högra bilden är 1000 gånger sexigare än kvinnan på vänster sida iaf bakifrån

  • Anonym (Dad)

    Det beror på - Tigh gap är ju snyggt, men det får bra utan också. Kravet är då att avsaknad av Tigh gap beror på kvinnliga former (som på bilden) och inte på måttlig eller allvarlig övervikt.

  • Anonym (xy)

    Mellanrum mellan låren är snyggare än lår som daskar ihop.

  • Anonym (e)

    Jag var inte ens medveten om att det fanns en hysteri kring det...

  • Anonym (Y)
    Anonym (Dad) skrev 2014-08-01 12:21:43 följande:

    Det beror på - Tigh gap är ju snyggt, men det får bra utan också. Kravet är då att avsaknad av Tigh gap beror på kvinnliga former (som på bilden) och inte på måttlig eller allvarlig övervikt.


    Mycket bra förklaring.

    Så länge man har en hälsosam kropp som rör på sig regelbundet så vad spelar ett gap eller inte för nån roll.

    Övervikt och/eller ur form är aldrig attraktivt.
Svar på tråden vad anser ni män om "tigh gap" ?