• Erik Pettersson

    Hur ska man bäst träffa någon för diskret sex vid sidan om?

    Hej,

    Jag är ny på detta forum, men jag ser att det verkar finnas många gifta i samma situation som jag. Lever idag i sexuell obalans där jag behöver mer... Jag fantiserar mycket om att kunna möta någon likasinnad gift kvinna via nätet för kravlös sex. Det får på inget sett äventyra nuvarande relationer. För min del känns hela anonymitets grejen riktigt tändande och jag har inge speciella krav på vilken typ av sex. Det skulle vara spännande att bara få slicka en okänd behövande kvinna snabbt i en bil eller liknande. Är det någon gift kvinna som också fantiserar om samma sak?

  • Svar på tråden Hur ska man bäst träffa någon för diskret sex vid sidan om?
  • Anonym (...)

    För guds skull, tänk på vad du utsätter din fru för. Jag kan inte förstå hur man medvetet kan göra någon så illa, tro det eller ej men sanningen kommer alltid fram.

  • Frontline

    Gör som jag och tala om för frugan att du vill mer och fråga hur hon står sig emot att du träffar en annan för enbart sex...
    Jag fick svaret att det fick jag gärna göra bara du inte talar om med vem och att du skyddar dig...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Asimovaren)

    Varför inte föreslå ett öppet förhållande?

    Din fru kanske också tycker att ert sexliv inte räcker till, att du inte klarar av att ge det hon vill ha.

    Smyga bakom ryggen på sin partner o knulla andra är enligt mej ett stort djävla svek! Hoppas bara att ni inte har barn!

    Hur tror du hon reagerar om det kommer fram att du är/var otrogen, risken att det kommer fram finns.

    Innan du går vidare, gör slut!!

  • Anonym (Clarkearen)
    Anonym (Asimovaren) skrev 2014-08-01 09:46:42 följande:

    Varför inte föreslå ett öppet förhållande?

    Din fru kanske också tycker att ert sexliv inte räcker till, att du inte klarar av att ge det hon vill ha.

    Smyga bakom ryggen på sin partner o knulla andra är enligt mej ett stort djävla svek! Hoppas bara att ni inte har barn!

    Hur tror du hon reagerar om det kommer fram att du är/var otrogen, risken att det kommer fram finns.

    Innan du går vidare, gör slut!!


    Om frun säger nej då? Att hon är nöjd??
  • Anonym (Vidrigy)

    Är det okej att din fru också knullar andra män vid sidan av då? Eller gäller dig bara dig? Undrar bara. Vidrigt är det...

  • Anonym (yup)
    Anonym (Vidrigy) skrev 2014-08-01 11:07:29 följande:

    Är det okej att din fru också knullar andra män vid sidan av då? Eller gäller dig bara dig? Undrar bara. Vidrigt är det...


  • Anonym (SC)
    Håller med Frontline ovan, prata igenom saken och gör inget ni inte är överens om! 

    Har under ett 20-årigt äktenskap provat flera varianterna: 
    - försökt leva med för lite sex för mina behov, blev frustrerad så in i h-e
    - hon uppmanade att skaffa någon vid sidan om och då blev det en öppen relation för att vi skulle ha ett jämlikt förhållande. Dock försökte jag aldrig ragga upp någon annan eftersom det kändes som en usel ide så jag utnyttjade aldrig det där med att jag fick hoppa i säng med andra
    - försökt locka henne och det gick bara inte, hon blev bara mer stressad och låste sig
    - jag satte till slut upp trekanter till henne och även om hon var jättelockad av tanken så var hon besviken efteråt
    - la sedan ner sex helt och hållet men då fick hon panik och började nyttja det där med att vi hade en öppen relation
    vi hade ett par gränser för den öppna relationen, kondom (ett _absolut_ krav från henne) och ärlighet. Dom gränserna klampade hon över och då gick allt åt helvete. 

    Idag är vi skilda och den gemensamma vårdnaden om barnen är en jävla katastrofzon. Själv tålde jag allt utom sveket och lögnerna från henne på slutet. 

    Jag älskade henne in i kaklet. Jag saknar det vi hade så förbannat men kommer inte att ta i henne med tång resten av mitt liv.

    Idag känner jag mig som motsatsen till en alfahanne. Har aldrig tänkt att jag hade så mycket till manlighet men hon krossade det lilla jag hade fullständigt. Har gjort några få försök att dejta de sista åren utan några som helst framgångar och hon flyttade snabbt ihop med en annan snubbe. 

    Sensmoral: 
    - vi är olika, acceptera det och försök hitta en lösning! det kan innebära att gå lite utanför de vanliga ramarna
    - gör inget som ni inte är överens om!
  • Filippa01

    Det är bara att ställa sig i kö på BC. Skulle dock hålla förväntningarna nere om jag var du...Det går 13 på dussinet av män med samma problem som du.

  • Anonym (Asimovaren)
    Anonym (Clarkearen) skrev 2014-08-01 11:06:07 följande:
    Om frun säger nej då? Att hon är nöjd??

    Som jag ser det, vill inte hon ha ett öppet förhållande och tillåta TS att göra som han vill så återstår för honom att avsluta förhållandet.
    Det värsta är i min värld, att vara otrogen och bränna alla skepp,för att det ska kunna bli ett återförenande i framtiden.
  • Cuddles
    Anonym (SC) skrev 2014-08-01 12:10:33 följande:
    Håller med Frontline ovan, prata igenom saken och gör inget ni inte är överens om! 

    Har under ett 20-årigt äktenskap provat flera varianterna: 
    - försökt leva med för lite sex för mina behov, blev frustrerad så in i h-e
    - hon uppmanade att skaffa någon vid sidan om och då blev det en öppen relation för att vi skulle ha ett jämlikt förhållande. Dock försökte jag aldrig ragga upp någon annan eftersom det kändes som en usel ide så jag utnyttjade aldrig det där med att jag fick hoppa i säng med andra
    - försökt locka henne och det gick bara inte, hon blev bara mer stressad och låste sig
    - jag satte till slut upp trekanter till henne och även om hon var jättelockad av tanken så var hon besviken efteråt
    - la sedan ner sex helt och hållet men då fick hon panik och började nyttja det där med att vi hade en öppen relation
    - vi hade ett par gränser för den öppna relationen, kondom (ett _absolut_ krav från henne) och ärlighet. Dom gränserna klampade hon över och då gick allt åt helvete. 

    Idag är vi skilda och den gemensamma vårdnaden om barnen är en jävla katastrofzon. Själv tålde jag allt utom sveket och lögnerna från henne på slutet. 

    Jag älskade henne in i kaklet. Jag saknar det vi hade så förbannat men kommer inte att ta i henne med tång resten av mitt liv.

    Idag känner jag mig som motsatsen till en alfahanne. Har aldrig tänkt att jag hade så mycket till manlighet men hon krossade det lilla jag hade fullständigt. Har gjort några få försök att dejta de sista åren utan några som helst framgångar och hon flyttade snabbt ihop med en annan snubbe. 

    Sensmoral: 
    - vi är olika, acceptera det och försök hitta en lösning! det kan innebära att gå lite utanför de vanliga ramarna
    - gör inget som ni inte är överens om!
    Du tror inte du satte igång något hos henne som till slut efter olika konstellationer ledde till total avtändning för henne när det gällde sex med dig.
  • Anonym (SC)
    Cuddles skrev 2014-08-01 22:49:43 följande:
    Du tror inte du satte igång något hos henne som till slut efter olika konstellationer ledde till total avtändning för henne när det gällde sex med dig.
    Nej, det tror jag inte. Jag tror snarare att jag drev bort henne för att jag inte kunde hantera det jag upplevde som ett fruktansvärt svek.
  • Cuddles
    Anonym (SC) skrev 2014-08-02 11:39:49 följande:
    Nej, det tror jag inte. Jag tror snarare att jag drev bort henne för att jag inte kunde hantera det jag upplevde som ett fruktansvärt svek.
    Du vet bäst eftersom du var i relationen, men jag hade reagerat som mitt första svar. Börjar han att prata om att träffa andra och trekant dör det helt.
  • Anonym (SC)
    Cuddles skrev 2014-08-02 18:52:13 följande:
    Du vet bäst eftersom du var i relationen, men jag hade reagerat som mitt första svar. Börjar han att prata om att träffa andra och trekant dör det helt.
    Något år in i relationen, inte långt efter bröllopet, var det _hon_ som bad mig skaffa andra för att hon skulle slippa ha sex, eller i alla slippa ha dåligt samvete för att hon så sällan ville ha sex.

    Tiotalet år senare, med en hel del vatten under broarna, var det _hon_ som blev väldigt lockad av tanken på sex med två killar. Det var det jag arrangerade åt henne och som hon sedan blev besviken på. Man skulle kunna säga att vi hade bättre sex perioden innan trekanterna då hon var lockad av tanken, men det dog som sagt var ut.

    Men jag tror inte att man ska behandla någon annan som man inte vill bli behandlad själv. Och det jag ville säga till TS var att jag inte klarade av det min partner mot slutet gjorde bakom ryggen på mig, så det tycker jag inte heller att TS ska göra mot sin partner.
Svar på tråden Hur ska man bäst träffa någon för diskret sex vid sidan om?