• Anonym (Tjejen undrar)

    Vad tycker ni om min bild?

    Vad tycker ni? Glad 

  • Svar på tråden Vad tycker ni om min bild?
  • Anonym (hm)

    Tycker du ska plocka fram ett léende istället, känns som det skulle klä dig bättre!

  • Anonym (smile)

    Y


    Anonym (hm) skrev 2014-08-01 02:52:38 följande:

    Tycker du ska plocka fram ett léende istället, känns som det skulle klä dig bättre!


  • Anonym (tja)

    Instämmer med föregående talare. Ett leende ger mer liv åt bilden skulle jag tro. Annars en fin liten tjej.

  • s0me1ne

    Ett leende och mer naturligt. Äkta naturlig glädje ger mer än något konstlat och skapat. Det där konstgjorda borde dött ut med modellstativen på 1800 talet.

  • Anonym (K)

    Du ser hemskt förvånad ut, vilket ger ett ganska korkat intryck, med tanke på att det ändå är en högst planerad bild - och DEN minen var den du valde - är det avsiktligt, eller har du fel på musklerna i ansiktet på något sätt?

  • puss

    Jättesöt. Men den där minen går du ju inte runt med, eller hur? Lägg upp en ny bild där du har ett mer avspänt uttryck.

    Du ser jättefin ut.

  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

    Motivet är fint, ljuset är fint men tyvärr så måste jag hålla med resterande här att uttrycket inte var något vidare, det tog för mycket fokus från dig.

    Du är väldigt fin så ta en ny bild som gör dig rättvisa.

  • Anonym (Galet)

    Jag tycker att det är helt absurt att du lägger ut en bild på ett nätforum för att okända människor ska TYCKA något om ditt utseende. Tyck om dig själv, du duger hur du än ser ut. Gör dig inte beroende av vad andra människor tycker, för det gör dig bara TOM och ointressant. Bygg upp dig själv som människa i stället.

  • Anonym (smile)
    Anonym (Galet) skrev 2014-08-01 09:39:38 följande:

    Jag tycker att det är helt absurt att du lägger ut en bild på ett nätforum för att okända människor ska TYCKA något om ditt utseende. Tyck om dig själv, du duger hur du än ser ut. Gör dig inte beroende av vad andra människor tycker, för det gör dig bara TOM och ointressant. Bygg upp dig själv som människa i stället.


    Jag instämmer helt med dig!
  • puss
    Anonym (Galet) skrev 2014-08-01 09:39:38 följande:

    Jag tycker att det är helt absurt att du lägger ut en bild på ett nätforum för att okända människor ska TYCKA något om ditt utseende. Tyck om dig själv, du duger hur du än ser ut. Gör dig inte beroende av vad andra människor tycker, för det gör dig bara TOM och ointressant. Bygg upp dig själv som människa i stället.


    Nu blandar du nog ihop saker. Klar man kan vara nöjd med sig själv OCH nyfiken på vad andra tycker. Om allt möjligt, inte bara utseende.
Svar på tråden Vad tycker ni om min bild?