• Anonym (vill väl)

    Bra sex med liten kuk?

    Jag har träffat den mest fantastiske man, och efter att dejtat ett tag så har vi äntligen haft sex.
    Han är en trollkarl med händer och mun, men har inte speciellt mycket att komma med när det gäller storlek.
    Hjälp mig! Hur kan jag göra det så skönt som möjligt för honom/mig? Tar gärna emot tips om ställningar och annat.


    Jag är rädd för att jag bara känns som en "fladdermus" trots att jag vet att jag är bra på att knipa. Vill bara få det att bli jättebra.

    Det finns ju fördelar också. OskyldigTungan uteGlad
    Jag har aldrig riktigt gillat att ge oralsex. Känns som om jag ska kvävas och ville alltid spotta ut. Det har liksom ingen tilltalande smakKräks

    Men hans mindre storlek får jag in hela i munnen utan att kvävas, och dessutom smakade han sååå gott. Han kommer att få många avsugningarFlört
  • Svar på tråden Bra sex med liten kuk?
  • Anonym (fenomenet)

    Liten och fin, vad bra då kan du ta emot honom i analen och få det riktigt skönt.

  • Anonym (vill väl)

    Gillar ju inte analt då, men tack för ett förslag i alla fall.
    Läst 198 ggr men  ingen som vill hjälpa mig. Gråter

  • Anonym (vill väl)

    Gillar ju inte analt då, men tack för ett förslag i alla fall.
    Läst 198 ggr men  ingen som vill hjälpa mig. Gråter

  • Anonym (Whoopwhoop)
    Anonym (vill väl) skrev 2014-08-03 19:03:22 följande:

    Gillar ju inte analt då, men tack för ett förslag i alla fall.

    Läst 198 ggr men  ingen som vill hjälpa mig. 


    Doggy är nog den bästa ställningen om man är med en kille med mindre bihag eller själv är lite större nertill. :) att du hjälper till och gör motjuck kan hjälpa också, prova dig fram. Rör på höfterna, dansa loss. ;)
  • Anonym (rida)

    Funkar det inte om man rider fast att hon står på fötterna liksom ...är inte det en rätt bra "ställning" har fått för mig att det skall knipa åt en del då.
    Är det bara omkretsen som är "problemet" eller handlar det om längden med?

    Antar att doggystyle är ett bra alternativ annars som föregående skrev, Sen missionären med dina ben på han axlar kanske kan vara att testa på ?

  • Anonym (Liten)

    Bakifrån missionären med högt uppdragna ben funkar

  • Anonym (vill väl)
    Anonym (Whoopwhoop) skrev 2014-08-03 20:00:24 följande:
    Doggy är nog den bästa ställningen om man är med en kille med mindre bihag eller själv är lite större nertill. :) att du hjälper till och gör motjuck kan hjälpa också, prova dig fram. Rör på höfterna, dansa loss. ;)
    Mmm.... gillar bakifrån. Vi har väl testat lite, men det är svårt när han oftast glider ur.
    Fick höra av min kompis att hon också hade varit med om de som varit mindre, men som när de har slappnat av hade blivit större.
    Är det verkligen möjligt?
    Att en man kanske inte är fullt hård pga nervositet kan jag förstå, men kan verkligen storleken ändras?

    Känner mig skitfånig. Är vuxen och inser att jag har varit bortskämd med storlekarna, men jag vill verkligen ge honom fantastisk sex.
    Vill att vi båda ska njuta.
  • Anonym (vill väl)
    Anonym (rida) skrev 2014-08-03 20:06:58 följande:

    Funkar det inte om man rider fast att hon står på fötterna liksom ...är inte det en rätt bra "ställning" har fått för mig att det skall knipa åt en del då.
    Är det bara omkretsen som är "problemet" eller handlar det om längden med?

    Antar att doggystyle är ett bra alternativ annars som föregående skrev, Sen missionären med dina ben på han axlar kanske kan vara att testa på ?


    Hmmm... det är nog liksom båda. Men jag skulle kunna godta, nej det lät fel, vara ok med omkretsen om han bara vore lite längre. 

    Försök att förstå. Jag vill inte förlöjliga honom eller få honom att känna sig otillräcklig.
    Jag vill vara den allra bästa älskarinnan han har haft. Fortsätt komma med fler tips.
  • Anonym (rida)
    Anonym (vill väl) skrev 2014-08-03 23:07:45 följande:
    Hmmm... det är nog liksom båda. Men jag skulle kunna godta, nej det lät fel, vara ok med omkretsen om han bara vore lite längre. 

    Försök att förstå. Jag vill inte förlöjliga honom eller få honom att känna sig otillräcklig.
    Jag vill vara den allra bästa älskarinnan han har haft. Fortsätt komma med fler tips.
    Det är klart att du inte vill förlöjliga honom det är ju din älsklig, jag skulle kunna tänka mig att de flesta ställningar där du använder ditt bäcken är att rekommendera,
    Såg denna tråd med och kanske finns det lite råd i den, jag har dock inte läst allt så kan inte lova att den inte spårat ut som den ibland gör här på FL men kanske kan du hitta några bra ideer där med =) 

    www.familjeliv.se/forum/thread/37107495-bra-stallningar-nar-mannen-har-liten
  • Anonym (asf)

    hur stor e den (ca) vet du ? känns den ens när den slinker in?

Svar på tråden Bra sex med liten kuk?