• Anonym (Funderar)

    Undergivna män finns inte i mellan östern?

    Finns det undergivna män i exempelvis Iran eller är detta ett fenomen i västvärlden?

    Jag tänker mig att en kvinna i Iran har inskränkta befogenheter jämte mannen. Har hon ändå möjlighet att agera dominant mot sin man likt förhållanden hos vissa i den här delen av världen?

  • Svar på tråden Undergivna män finns inte i mellan östern?
  • Anonym (Funderar)

    Kul att språkpolisen är inne och patrullerar!

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Funderar) skrev 2014-08-01 11:22:52 följande:
    Kul att språkpolisen är inne och patrullerar!
    Men det är ju verkligen jättekul...Skrattande Hur tänker du när du särskriver mellanöstern?
  • fluu

    Finns det, jag känner flera stycken. Det är bara inte lika accepterat att nämna det.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Pi)

    Min man är uppvuxen i Irak och han är undergiven.

    Jag själv tänker att det sexuella livet inte riktigt är samma sak som livet utanför sängkammaren. Min man är ganska så macho/manlig man av sig utåt sett, men när vi hamnar i säng är det jag som styr och ställer och han som ber om order.

  • Anonym (Funderar)
    Anonym (Anna) skrev 2014-08-01 12:09:21 följande:

    Men det är ju verkligen jättekul... Hur tänker du när du särskriver mellanöstern?


    Jag tänkte att jag skulle skriva Mellanöstern eller att jag möjligen skulle skriva Mellersta östern (jag minns faktiskt inte) Tydligen korrekturläste jag inte innan jag postade och det blev fel stavning. Kan kanske skylla på att jag sitter vid en mobil enhet och därför inte har samma överblick som man kanske har på en stationär PC eller laptop. Jag ber om ursäkt för att jag särskrev Mellanöstern!
Svar på tråden Undergivna män finns inte i mellan östern?