• Anonym (panik­)
    Äldre 1 Aug 12:40
    9475 visningar
    41 svar
    41
    9475

    han är för liten :-(

    Hej jag har träffat en ny kille och allt är sådär underbart som det ska vara förutom själva penetrations sexet . han är ganska duktig med höftrörelser mm men jag lyckas aldrig komma med honom! jag frågade om jag fick mäta den och det var inga problem. Hans mått var 17.5*15.2 det lustiga är att han är grövre än mina x men den känns smalare? Det jag stör mig mest på är dock längden som inte räcker till för att jag ska känna mig riktigt tagen om man säger så.. har alltid kunnat komma med mina x men inte med honom har ni några tipps på ställningar eller liknande som kan hjälpa mig/oss att få bättre sexliv.. kan tilläggas att han får mig att komma med tunga o fingrar men saknar som sagt att bli knullad till orgasm..

  • Svar på tråden han är för liten :-(
  • Anonym (m)
    Äldre 1 Aug 12:41
    #1

    om du anser det vara litet så undrar jag vad du mött för killar tidigare?

    bakifrån brukar vara bra för att nå in längre

  • Anonym (K)
    Äldre 1 Aug 12:53
    #2

    Rid med bara ena benet upp (så du står på ena benets fot, och andra benets knä) något i den vinkeln känns helt sjukt magnifikt, förutsatt att karln är hård nog. 

    För övrigt kan det vara värt att kolla; han låter ju inte liten - är han faktiskt tillräckligt hård? Bjässekukar Känns ofta smala om de är halvslappa eller bara inte Helt hårda.

    Annars kan du ju alltid knipträna Ännu mer än jag utgår från att du redan gör - allt hjälper, om än bara lite. 

  • Anonym (panik­) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 13:01
    #3
    Anonym (m) skrev 2014-08-01 12:41:32 följande:

    om du anser det vara litet så undrar jag vad du mött för killar tidigare?

    bakifrån brukar vara bra för att nå in längre


    Mina x 3st har alla varit över 18cm långa och jag antar att det är det som gjort att jag kommit lättare då jag älskar känslan av att bli djupt penetrerad bakifrån hjälper inte i detta fal men visst kommer han djupare men inte riktigt hela vägen
  • Anonym (panik­) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 13:04
    #4
    Anonym (K) skrev 2014-08-01 12:53:22 följande:

    Rid med bara ena benet upp (så du står på ena benets fot, och andra benets knä) något i den vinkeln känns helt sjukt magnifikt, förutsatt att karln är hård nog. 

    För övrigt kan det vara värt att kolla; han låter ju inte liten - är han faktiskt tillräckligt hård? Bjässekukar Känns ofta smala om de är halvslappa eller bara inte Helt hårda.

    Annars kan du ju alltid knipträna Ännu mer än jag utgår från att du redan gör - allt hjälper, om än bara lite. 


    Han är hård. tack för tipset har faktist inte testat den ställningen med honom kanske han kommer åt någon härlig punkt via den vinkeln
  • Anonym (än är inte den sista.­.)
    Äldre 1 Aug 14:13
    #5
    Anonym (panik) skrev 2014-08-01 13:01:38 följande:
    Mina x 3st har alla varit över 18cm långa och jag antar att det är det som gjort att jag kommit lättare då jag älskar känslan av att bli djupt penetrerad bakifrån hjälper inte i detta fal men visst kommer han djupare men inte riktigt hela vägen
    Å stackare! Dumpa honom!! En sån krympling...
    Hans är bara 17,5 och dina ex var över 18. Klart att han inte kan ge dig bra sex när det är en sån enorm skillnad på kuklängden.... Det är ju den centimetern som gör att en kvinna kommer. Kan inte bero på något annat.
  • Äldre 1 Aug 15:53
    #6
  • Äldre 1 Aug 16:33
    #7

    Shit vilken pantad brud. Finns inga ord i världen som kan beskriva det bättre. Ryck upp dig och ta kontrollen över din egen jävla orgasm istället för att skylla på din killes kuklängd. Han är över 95:e percentilen i både längd och omkrets i världen, så jobba fram ett bättre sex tillsammans med honom istället. 

  • Anonym (lol)
    Äldre 1 Aug 16:52
    #8

    Trolltåd, move on.

  • Äldre 1 Aug 17:33
    #9

    Ser man ut som en kossa så räcker inte äns en häst till.      -gammalt ordspråk

  • Anonym (panik­) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 18:55
    #10
    OPrime skrev 2014-08-01 16:33:30 följande:

    Shit vilken pantad brud. Finns inga ord i världen som kan beskriva det bättre. Ryck upp dig och ta kontrollen över din egen jävla orgasm istället för att skylla på din killes kuklängd. Han är över 95:e percentilen i både längd och omkrets i världen, så jobba fram ett bättre sex tillsammans med honom istället. 


    va så du menar att jag inte kan klaga över hans storlek för att den råkar vara större än medel!! Jag söker inte svar jag redan vet utan svar som kan ge mig nått! men kul att du tog dig tid att svara iaf
Svar på tråden han är för liten :-(