• Anonym (Orolig)

    Katastrof på dejten...

    Hej.

    Jag känner mig väldigt orolig ifall jag skulle bli utbjuden på en dejt. Jag har altid haft detta problem.

    Jag föreställer mig att jag dejten ligger på stranden. Vi ligger där och solar och helt plötsligt kommer någon och kanske kidnappar mig. Eller att något händer mig som ärmpinsamt, exempelvis en jordbävning eller att jag råkar bli påkörd av en bil. Skulle skämmas ihjäl.

    Vad hade ni gjort om detta hände er på en dejt? Är nämligen väldigt orolig över det

  • Svar på tråden Katastrof på dejten...
  • Anonym (försäkring)

    Mitt råd är att du skaffar dig en försäkring som täcker kidnappning eller jordbävning. Då är det ju löst!

  • MxMeNow
    Anonym (försäkring) skrev 2014-08-01 13:26:35 följande:

    Mitt råd är att du skaffar dig en försäkring som täcker kidnappning eller jordbävning. Då är det ju löst!


    Och livvakter. Att kanske undvikas stranden och träffas i ett skyddsrum är också att rekommenderas.
  • Anonym (***)

    Om du blir kidnappad, överkörd av en bil, eller råkar ut för en jordbävning, så lovar jag dig, att dejten blir ganska oviktig.

  • Fia 28

    Kanske dags att söka hjälp? Vi ligger så långt ifrån någon kontinentalplatta så om du känner av en jordbävning här får du ta jobb som seismograf!

  • mr me
    Anonym (Orolig) skrev 2014-08-01 12:55:20 följande:

    händer mig som ärmpinsamt, exempelvis en jordbävning


    Jag lovar. Om det blir en jordbävning där du befinner dig så är det inte bara dig den drabbar. Jag ser heller inte riktigt det pinsamma i det hela...
Svar på tråden Katastrof på dejten...