• örnen

    Babynest - Ullared?

    Hej! Jag undrar om någon vet om det finns någon typ babynest på Ullared? 

  • Svar på tråden Babynest - Ullared?
  • örnen
    Mammarollen skrev 2014-08-01 18:57:45 följande:

    Japp från märket babyland eller va de heter? Dock kan dom ju va slut verkar populärt med såna:)


    Ok! Har du nån koll på pris?
  • örnen
    kampfisken skrev 2014-08-02 13:31:58 följande:

    Dom såg fina ut smile1.gif
    Dessutom har dom en jättefin ochbra Babyboomskötväska för 249kr som jag köpte smile1.gif


    Åh! Har du nån bild? Skötväska ska jag köpa, har barn sedan innan så blir inte så mycket att köpa men en ny skötväska ska jag ha. Tycker skiphop har så fina men dyra..

    Ska till Ulla i oktober.. Längtar!
  • alx l

    Jag var där i måndags, de hade 3 olika sorter. 2 som var litr dyrare en som var billigare. De dyra varianterna kostade runt 799:- tror jag. Den billigare 399:- Jag skulle hellre köpa av någon som syr, eller sy själv. Jag har sytt till mig själv och några kompisar, det är enkelt men pilligt :) Annars om du har instagram så kan du söka på babynest på hashtaggen då kommer flera som säljer upp! :) Men så klart kan man köpa också! 

  • örnen
    alx l skrev 2014-08-03 09:43:22 följande:

    Jag var där i måndags, de hade 3 olika sorter. 2 som var litr dyrare en som var billigare. De dyra varianterna kostade runt 799:- tror jag. Den billigare 399:- Jag skulle hellre köpa av någon som syr, eller sy själv. Jag har sytt till mig själv och några kompisar, det är enkelt men pilligt :) Annars om du har instagram så kan du söka på babynest på hashtaggen då kommer flera som säljer upp! :) Men så klart kan man köpa också! 


    Tack för tipset!
Svar på tråden Babynest - Ullared?