• kewin

    Har nästan inga vänner alls

    För många år sen gick jag in i en svår depression som nästan kostat mig livet, under tiden hade jag dock vänner men jag var inte tillräckligt klar i huvudet för att förstå vad jag gjorde för fel och en efter en försvann dem. Numera har jag minst sagt svårt att få vänner trots att jag är en så himla snäll och välvillig människa, det här är hemskt!

    Finns det nån här som sitter i samma sits eller nån som kan tänka sig att ställa upp och prata med mig? Skulle betyda mycket.

  • Svar på tråden Har nästan inga vänner alls
  • gillarjuice

    Jag är typ i samma sits som du. Jag har glidit helt från mina vänner sen jag hade problem med en kille jag träffade.. Jag har alltid stöttat mina vänner bla när min kompis blev utkastad från sina föräldrar. Hon kunde komma hem till mig när som helst, jag erbjöd mig att åka flera mil med min transport och hjälpa henne köra saker. Har alltid varit världens snällaste och välmenande kompis, älskar att göra roliga och spontana saker men jag tror att mina "vänner" endast hängde med mig för att kunna komma in på krogen osv. Följa med till stallet när jag hade häst. Åka med mig när jag körde min fars coola sportbil och så. Ville inte att det skulle bli såhär.. Känner mig misslyckad som inte har några riktiga vänner.

    Så nu har jag ingen vän alls. Och ingen ville komma och fika eller hörde av sig till mig nu när jag fyllde 20 bast i våras.

    Skriv bara om du vill ha någon att snacka med :D

  • gillarjuice
    gillarjuice skrev 2014-08-02 08:11:35 följande:

    Jag är typ i samma sits som du. Jag har glidit helt från mina vänner sen jag hade problem med en kille jag träffade.. Jag har alltid stöttat mina vänner bla när min kompis blev utkastad från sina föräldrar. Hon kunde komma hem till mig när som helst, jag erbjöd mig att åka flera mil med min transport och hjälpa henne köra saker. Har alltid varit världens snällaste och välmenande kompis, älskar att göra roliga och spontana saker men jag tror att mina "vänner" endast hängde med mig för att kunna komma in på krogen osv. Följa med till stallet när jag hade häst. Åka med mig när jag körde min fars coola sportbil och så. Ville inte att det skulle bli såhär.. Känner mig misslyckad som inte har några riktiga vänner.

    Så nu har jag ingen vän alls. Och ingen ville komma och fika eller hörde av sig till mig nu när jag fyllde 20 bast i våras.

    Skriv bara om du vill ha någon att snacka med :D


    Obs kan tillägga att jag också har varit jävligt nere. Inte ren depression dock men haft problem med panikattacker, tänkt mörka tankar och gråtit i min ensamhet i timmar mest på fre och lör kvällar de dagar jag inte jobbat.
Svar på tråden Har nästan inga vänner alls