• Äldre 2 Aug 08:43
    32167 visningar
    63 svar
    +1
    63
    32167

    hur grov kuk är lagom?

    Säg nu

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur grov kuk är lagom?
  • Nyfike­n gul
    Äldre 2 Aug 11:16
    #1

    Den som gör det skönt för mig är lagom. 

    Vilken storlek på fitta föredrar du själv? 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Mamori
    Äldre 2 Aug 18:46
    #2

    13 är väl ganska precis lagomt.

  • Anonym (Man)
    Äldre 2 Aug 19:58
    #3
    Mamori skrev 2014-08-02 18:46:48 följande:

    13 är väl ganska precis lagomt.


    Jag som har 15, är det omöjligt då?
  • Äldre 2 Aug 20:00
    #4

    Att ni ens orkar bry er

  • Mamori
    Äldre 2 Aug 20:10
    #5
    Anonym (Man) skrev 2014-08-02 19:58:34 följande:
    Jag som har 15, är det omöjligt då?
    Nej, min sambo har 16 så visst går det. Men både jag och han hade önskat att han hade mindre. Fast får jag höra rykten om att en kille har grov kuk så håller jag mig borta. Är man kär löser man det mesta.
  • Anonym (Man)
    Äldre 2 Aug 20:14
    #6
    Mamori skrev 2014-08-02 20:10:15 följande:

    Nej, min sambo har 16 så visst går det. Men både jag och han hade önskat att han hade mindre. Fast får jag höra rykten om att en kille har grov kuk så håller jag mig borta. Är man kär löser man det mesta.


    Att du håller dig borta är väl för att du inte är singel i sådana fall?
  • Mamori
    Äldre 2 Aug 20:17
    #7
    Anonym (Man) skrev 2014-08-02 20:14:27 följande:
    Att du håller dig borta är väl för att du inte är singel i sådana fall?
    Nope, har haft öppet förhållande i omgångar så blir jag intresserad så kan det absolut leda till något. Fast jag slutade faktiskt flirta med en kille av precis den här anledningen, att jag fick höra rykten om att han var riktigt välutrustad.

    Om jag fantiserar om att ligga med andra killar än min kille så har de alltid normalstora eller smala kukar i fantasin, vilket är vad jag egentligen gillar irl också.

    Fast min kille gillar egentligen tjejer med mindre bröst än vad jag har så vi är kvitt där Drömmer
  • Anonym (Man)
    Äldre 2 Aug 20:23
    #8
    Mamori skrev 2014-08-02 20:17:44 följande:

    Nope, har haft öppet förhållande i omgångar så blir jag intresserad så kan det absolut leda till något. Fast jag slutade faktiskt flirta med en kille av precis den här anledningen, att jag fick höra rykten om att han var riktigt välutrustad.

    Om jag fantiserar om att ligga med andra killar än min kille så har de alltid normalstora eller smala kukar i fantasin, vilket är vad jag egentligen gillar irl också.

    Fast min kille gillar egentligen tjejer med mindre bröst än vad jag har så vi är kvitt där


    Lever du i ett polygamiskt förhållande? Blir inte din sambo svartsjuk ibland?
  • Mamori
    Äldre 2 Aug 20:26
    #9
    Anonym (Man) skrev 2014-08-02 20:23:17 följande:
    Lever du i ett polygamiskt förhållande? Blir inte din sambo svartsjuk ibland?
    Vi har haft öppet förhållande (sex med andra men inget mer) i perioder, och ibland vill vi bara vara själva. Blir min sambo svartsjuk så är det dags för en period när det bara är vi.
  • Anonym (japp)
    Äldre 2 Aug 20:27
    #10
    Anonym (Man) skrev 2014-08-02 19:58:34 följande:
    Jag som har 15, är det omöjligt då?
    Yes, helt jävla omöjligt blir det, även fast den är som skumgummi. Bara hämta osthyveln och börja jobba på det.
Svar på tråden hur grov kuk är lagom?