• Lillalivetimagen

    Andra barnet BF april 2015

    Hej!
    Plussade idag, BIM-5 enligt mina beräkningar. Om allt går som det skall så har jag BF 17 april.

    Är 22 år och bor tillsammans med min man 25 år, vår 2åriga son och vår hund i en liten by i västra Sverige.

    Söker andra blivande tvåbarnsmammor med BF mars, april, maj att dela tankar och erfarenhet med.

  • Svar på tråden Andra barnet BF april 2015
  • elouiseh

    Hejhej!

    Jag har just plussat (v.7) ca..

    Lever med sambo och son (min, 5år) och två hundar :)

    Hakar på!

  • MrsPuffalot

    Hej jag har precis plussat på bim-3 och har beräknad BF 17e April precis som TS. :)

    Bor i en liten stad i Västsverige med min sambo och vår son som är 2 år i November.

    Fick missfall på nyårsafton o vecka 5 så känner mig väldigt kluven nu. Superlycklig över plusset men väldigt orolig för mf. Vore roligt att följas åt fram till BF!

    Kram på er alla o grattis till plussen ;)

  • MrsPuffalot
    Lillalivetimagen skrev 2014-08-07 17:21:31 följande:

    Va kul att följas åt! Välkomna :)

    Hur mår ni?


    Jag mår bara bra! Lite trötthet o molvärk till och från men inte ens ömma bröst eller så... Nästan så jag vill ha lite fler symptom bara för att få lite känsla. ;)

    Ni då?
  • elouiseh

    Jag är jättekänslig i brösten och fruktansvärt trött.. Nästan som i dvala går jag..

    Några känningar av illamående och väldigt svettig..

    Väldigt pirrig och glad också såklart :)

    Blivit drabbad av kolla-blocket-varje-dag sjukan haha bebisprylar !

  • Engelflickan

    Vad kul med en sån här tråd. Jag plussade i morse och har också bf 17e april. Vi har ett barn på 1,5 år och bor i norra Sverige. Jag är 25.

    Jag är fruktansvärt trött, såhär tidigt var jag inte såhär trött första gången. Och ett jävla humör också, noll tålamod med varken barnet eller mannen :/ Lite värk i livmodern, några mystiska små finnar vid tinningen och så hade jag jätteömma bröstvårtor fyra dagar efter ÄL men det har avtagit nu.

  • emmasdag

    Hej! Jag hänger gärna på här :) Är 24 år, sambo sedan 2008 och en dotter på 4 år! Vi bor i Skåne! I April i år fick vi en liten änglagosse i vecka 20. Livet har varit tufft dehär månaderna men nu håller vi tummar o tår att det blir en frisk liten skatt i April 2015, den 8:e om man ska lita på graviduträknaren :)

  • Lillalivetimagen

    Jag plussade ju på BIM-5 i måndags och har sedan dess känt väldigt starka och tydliga symtom.

    Känner väldig molvärk hela dagarna, lätt illamående, spända bröst, kissnödig ofta, känner mig febrig och svettig och geleaktiga flytningar :) lite trött men det blir väl värre.

    Kul att vi är så många med BF 17 april!

    Vi har väldigt många i familjen som fyller i april så hoppas verkligen bebis får eget datum. Min mans systerson är född 17 april ;)

Svar på tråden Andra barnet BF april 2015