• Maia

    Nya vänner Jönköping

    Tänkte bara se om det är möjligt att träffa nya vänner här på familjeliv. Jag är en tjej på 33 år som är hyffsat nyinflyttad här i Jönköping och vill träffa lite nytt folk att umgås med. En fika, promenad/springa eller bio till exempel eller bara sitta och tjöta lite. Hör av gärna av er om det låter intressant.

  • Svar på tråden Nya vänner Jönköping
  • Idevide

    Hej

    Jag träffas gärna för en fika eller promenad, jag är 28 år och bor i Barnarp där jag bott i ett och ett halvt år ungefär. Har varit hemma med barn hela den tiden så jag har inte hunnit träffa så mycket människor, därför hade det varit jättetrevligt att umgås.

  • marabouu

    Hej! 23 årig tjej som fick en son i januari 2014. Flyttade till Jönköping förra sommaren. Har inte fått så många vänner här än då jag vart hemma med barn. Så skulle vilja lära känna lite nya tjejkompisar att hitta på saker med som promenader, fika, träna, gå ut osv :).

  • Axo

    Jag är 25, hemma med andra barnet nu. Bor mellan Gränna och Huskvarna. Skulle också tycka det var kul att lära känna lite nytt folk

  • Lillasmulan

    Hej.
    Jag är 33 och pluggar i Jönköping på vardagarna och nya vänner är alltid spännande. Det är svårt att komma in i gänget här i Småland. Alla känner alla sedan innan och man är lite skeptisk mot nyinflyttade. Jag är från GBG från början.

  • marabouu
    Axo skrev 2014-08-19 07:27:32 följande:

    Jag är 25, hemma med andra barnet nu. Bor mellan Gränna och Huskvarna. Skulle också tycka det var kul att lära känna lite nytt folk


    Jag bor i Huskvarna :)
  • marabouu

    Vi kanske kan hitta på ngt alla tsm?? Jag hade gärna bjudit över alla på middag men vi håller på att flytta till större lägenhet nu så lever i kaos. Men om en månad är nog allt klart ungefär om ni är på då :))

  • Axo
    marabouu skrev 2014-08-19 12:23:10 följande:

    Vi kanske kan hitta på ngt alla tsm?? Jag hade gärna bjudit över alla på middag men vi håller på att flytta till större lägenhet nu så lever i kaos. Men om en månad är nog allt klart ungefär om ni är på då :))


    Vi skulle ju kunna ta en promenad allihopa?
  • marabouu
    Axo skrev 2014-08-19 12:30:04 följande:
    Vi skulle ju kunna ta en promenad allihopa?

    Det låter bra :)
  • marabouu
    Idevide skrev 2014-08-20 14:25:13 följande:

    En promenad låter jättetrevlig, jag hänger gärna med.


    Skrattande
Svar på tråden Nya vänner Jönköping