• annassaft

    Barnrumsinredning tips

    Hej! Jag kan tipsa er om en webbutik som har jättegulliga ljusslingor till barnrum, bl.a. en med panda huvuden och stjärnor! Så himla söta! Och jätte fina målningar också till barnrummet med enhörningar och annat fint. 

    Sen undrar jag om ni har några tips att ge mig:)
    Jag letar efter kalas-grejer men hittar inga annorlunda saker, bara det gamla vanliga. Såg någon bild på pinterest med ballonger som föreställer djur! Är det någon som vet vart man kan få tag i såna? Sen tex lite roligare serpentiner med glitter typ. Någon?

  • Svar på tråden Barnrumsinredning tips
  • SVejsan
    annassaft skrev 2014-08-05 18:08:50 följande:

    Omg hahah den heter www.efraimsdotter.com haha vad pinsamt


    Synd att sajten har en del osanningar på dess villkorssida bara, sådant gör alltid att man anar att det kan bli strul ifall man måste strida för sin rätt ifall det är konstigheter med varan; Tex ingen ångerrätt på reavaror och uppgiften om att förpackning skall var obruten när ångerrätten åberopas....
    Sådana saker är ju tom lagstadgade ... Utdrag från Råd och Rön dvs konsumentverkets tidning:
    www.radron.se/Upload/Pdf%20tidningen/RR_%20nr07-13-internetkonsument_.pdf
  • SVejsan
    SVejsan skrev 2014-08-29 13:55:22 följande:
    Synd att sajten har en del osanningar på dess villkorssida bara, sådant gör alltid att man anar att det kan bli strul ifall man måste strida för sin rätt ifall det är konstigheter med varan; Tex ingen ångerrätt på reavaror och uppgiften om att förpackning skall var obruten när ångerrätten åberopas....
    Sådana saker är ju tom lagstadgade ... Utdrag från Råd och Rön dvs konsumentverkets tidning:
    www.radron.se/Upload/Pdf%20tidningen/RR_%20nr07-13-internetkonsument_.pdf
    Man får klippa ut hela länken och lägga den i webläsaren...
Svar på tråden Barnrumsinredning tips