• Anonym (Small dude)

    Liten kuk, ett helvette..

    Precis som tråden säger så har jag en liten kuk, och tro det eller ej, det är ett problem, i alla fall nu 2014..

    Blev mobbad hela högstadiet, alla retade mig i duschen och även ibland på lektionerna..

    I alla fall så har jag gjort mitt bästa för att komma över detta, har haft mycket sex trots min ringa ålder (ca 40 st).

    Nu på senare märker jag en attityd förändring, kan inte förstå hur vissa tjejer kan vara så jävla respektlösa Rynkar på näsan
    Ska dela med mig av 3 storys som jag fått uppleva hittils..

    1. Åkte hem med en tjej från en fest, hon var all over me, riktigt sugen med andra ord, jag pullade henne och hon blev riktigt våt, strulade och allt det där, jag tar av mig jeansen och hon gör en 180, säger att hon inte längre är sugen och vi kunde ligga på morgonen istället.. Jag tog en taxi hem, vart så jävla ledsen.

    2. En annan tjej jag låg med säger när jag knullar henne bakifrån "Är den inne?" varpå hon skrattar.

    3. Den tredje låg jag aldrig med, men hon la små pikar heela tiden, satt och skröt om hur stor kuk hennes iranie-ex pojkvän haft och att "alla svenskar har små" sen tog hon tag i min genom jeansen och skrattade.

    Skulle aldrig kunna bete mig så mot en tjej, säga att hon har slapp fitta eller hängtuttar (som jag förövrigt inte tycker är speciellt charming). Man har sex och håller käft i alla fall..

    Är verkligen trött på det här och vet fan inte vad jag ska göra? Kan ju inte sluta ha sex???

  • Svar på tråden Liten kuk, ett helvette..
  • Anonym (oneisenogh)

    Hitta en som gillar dig och din kuk. Du har samlat tillräckligt med vuxenpoäng så du har inget kvar att bevisa. Nu kan du ignorera de som du inte kommer att dela livet med och fokusera på de som är bättre kandidater. Svårare än så är det inte och nä du hittat henne är det inte ett helvete utan ett rent nöje...

  • Anonym (Small dude)
    Anonym (oneisenogh) skrev 2014-08-11 21:44:56 följande:

    Hitta en som gillar dig och din kuk. Du har samlat tillräckligt med vuxenpoäng så du har inget kvar att bevisa. Nu kan du ignorera de som du inte kommer att dela livet med och fokusera på de som är bättre kandidater. Svårare än så är det inte och nä du hittat henne är det inte ett helvete utan ett rent nöje...


    Men vet inte om jag är redo för ett förhållande än i alla fall pga lite andra problem.. förstår du dilemmat? :(
  • Anonym (thea)

    Min man har ganska liten men Jag har aldrig haft bättre sex... Sant att ibland känns det kanske inte supermycket men han är duktig på att ge mig orgasm före och han är vinklad rätt så ofta får jag under också Jag har mest varit orolig över att det inte ska kännas så mkt för han efter två barn är man ju inte lila trång men han klagar inte

    Det mesta handlar om teknik... Många med stora gnuggar bara på vilket inte nödvändigtvis är det skönaste för tjejen

  • Anonym (Small dude)
    Anonym (thea) skrev 2014-08-11 22:54:32 följande:

    Min man har ganska liten men Jag har aldrig haft bättre sex... Sant att ibland känns det kanske inte supermycket men han är duktig på att ge mig orgasm före och han är vinklad rätt så ofta får jag under också Jag har mest varit orolig över att det inte ska kännas så mkt för han efter två barn är man ju inte lila trång men han klagar inte

    Det mesta handlar om teknik... Många med stora gnuggar bara på vilket inte nödvändigtvis är det skönaste för tjejen


    Jag har haft sex med tjejer som haft det skönt också, det är jag säker på.
    Men det är dem här idioterna som knäcker mig..

    Hur stor har din man?
  • Anonym (thea)

    Har aldrig mätt faktiskt men mindre än genomsnittet men inte pytteliten, han har preci som

    Du skämts hela skoltiden och tyckt det varit jobbigt i duschen med grabbarna och även fått kastat i ansiktet hur liten han är...

    När vi först träffades gjorde han allt för att jag inte skulle se hur liten han var... Försökte lägga sig med benet ivägen efteråt och sånt, och när jag försökte känna gjorde han avledande manöver .... Han var jättenervös över detta är vi först träffadea

  • Anonym (mr medelmåtta)

    Hur kan man bli mobbad för liten kuk i duschen? Dom flesta har väl slak kuk där och då är den ju rätt liten oavsett?

  • Anonym (Small dude)
    Anonym (thea) skrev 2014-08-11 23:02:02 följande:

    Har aldrig mätt faktiskt men mindre än genomsnittet men inte pytteliten, han har preci som

    Du skämts hela skoltiden och tyckt det varit jobbigt i duschen med grabbarna och även fått kastat i ansiktet hur liten han är...

    När vi först träffades gjorde han allt för att jag inte skulle se hur liten han var... Försökte lägga sig med benet ivägen efteråt och sånt, och när jag försökte känna gjorde han avledande manöver .... Han var jättenervös över detta är vi först träffadea


    Det gör jag också, tar alltid på mig kalsongerna efter jag haft sex, aldrig att en tjej skulle få se mig slak..
  • Anonym (Small dude)
    Anonym (mr medelmåtta) skrev 2014-08-11 23:03:48 följande:

    Hur kan man bli mobbad för liten kuk i duschen? Dom flesta har väl slak kuk där och då är den ju rätt liten oavsett?


    Jadu säg det, nästan alla i min klass hade faktiskt stor förutom jag, dessutom var jag väldigt sen i puberteten..
  • Anonym (mr medelmåtta)
    Anonym (Small dude) skrev 2014-08-11 23:10:28 följande:
    Jadu säg det, nästan alla i min klass hade faktiskt stor förutom jag, dessutom var jag väldigt sen i puberteten..
    Men vad spelar det för roll vad man har slak?
  • Anonym (AndyPandy)

    Jag vet inte riktigt om det hör till ämnet och tråden, men min kuk är jätteliten slak. När den står upp är den normalstor. Inte gigantisk, inte grov och jättetstor men helt normal till längd (typ 17-18cm) och tjocklek.

    Det märkliga är att den är helt j*vla tiny när den e slak. Jag har också problem att visa mig utan kalsonger.

  • Anonym (kp)

    De som säger något är bara idioter. Helt klart. Det finns tajtare tjejer som välkommet skulle ta en liten över en stor. Som jag.

  • Anonym (mr medelmåtta)

    Tvivlar på att du har superliten utan bara någon centimeter mindre än normalt och det är liksom ingen stor grej, ingen tjej märker skillnaden.

  • Anonym (bit)

    Haha vilka idiottjejer! Helt uppenbart är de bittra över nåt för egen del, för folk som mår bra i sig själva behöver ju inte slänga ur sig sånt där. Jag vet ju hur jag själv är, när jag är nere och mår dåligt är jag desto mer kritisk och bitter mot andra. Ta det som nån slags tröst och försök inte lägga mer energi på dem. Det gör de själva så bra.

  • demokrati1995
    Anonym (AndyPandy) skrev 2014-08-11 23:17:54 följande:

    Jag vet inte riktigt om det hör till ämnet och tråden, men min kuk är jätteliten slak. När den står upp är den normalstor. Inte gigantisk, inte grov och jättetstor men helt normal till längd (typ 17-18cm) och tjocklek.

    Det märkliga är att den är helt j*vla tiny när den e slak. Jag har också problem att visa mig utan kalsonger.


    Normal stor?. Det är en bra bit över genomsnittet.
  • Anonym (Tips)

    Spela in ett ljudsamtal innan sexet och om de skulle förnedra dig eller förlöjliga och förolämpa dig så anmäl de för förolämpning.

    Det är ett olagligt beteende som de gör.

Svar på tråden Liten kuk, ett helvette..