• Praktikant

    Mamma Mia Kista

    Jag plussade igår och ska boka tid på Mama Mia i Kista. Jag har hört att Mama Mia ska vara riktigt bra!
    Allt känns overkligt och spännande!

  • Svar på tråden Mamma Mia Kista
  • polgara83

    Jag har varit där på mit inskrivningssamtal  och är jättenöjd med min barnmkorska, fick desutom göra ett tidigt ultraljud och träffat läkaren för utredning då min mamma haft blodproppar och jag är överviktig! Supernöjd än så länge. :)

  • Praktikant
    polgara83 skrev 2014-08-14 05:28:30 följande:

    Jag har varit där på mit inskrivningssamtal  och är jättenöjd med min barnmkorska, fick desutom göra ett tidigt ultraljud och träffat läkaren för utredning då min mamma haft blodproppar och jag är överviktig! Supernöjd än så länge. :)


    Vad kul att höra! Jag ska ringa dem i eftermiddag och boka tid. Följde din partner med första gången? Hur var ul?
  • polgara83
    Praktikant skrev 2014-08-14 14:30:29 följande:

    Nu har jag bokat tid. Känns spännande! 1 september blir det. Hoppas bebis mår bra



    Härligt! Jag ska faktiskt dit den 1 september jag också på det vanliga ultraljudet :) Pappan och jag är inte tillsammans och han är inte delaktig så jag var där själv. Jag har förhoppningar om att  han kommer att känna sig redo för att ha en liten knodd i sitt liv på nått hörn sedan men vi får se, är upp till honom....
    Det tidiga ultraljudet var spännande, och jag levde i förnekelse tills jag såg det där lilla hjärtat picka :D
  • Praktikant
    polgara83 skrev 2014-08-22 00:24:04 följande:

    Härligt! Jag ska faktiskt dit den 1 september jag också på det vanliga ultraljudet :) Pappan och jag är inte tillsammans och han är inte delaktig så jag var där själv. Jag har förhoppningar om att  han kommer att känna sig redo för att ha en liten knodd i sitt liv på nått hörn sedan men vi får se, är upp till honom....
    Det tidiga ultraljudet var spännande, och jag levde i förnekelse tills jag såg det där lilla hjärtat picka :D
    Hoppas det går bra för dig!
  • jjjjo

    Jag var och gjorde kub test på mama Mia i kista i torsdags och dom var jätte snälla och duktiga där :)

Svar på tråden Mamma Mia Kista