• Anonym (mittsms)

    Skriv SMS:et du inte vågar skicka här!

    "Hej S. Enda sedan jag började på gymmet har jag varit kär i dig, din personlighet och ditt fina utseende. Jag vet att du har man och barn, men trots det har du gjort så mina dagar blivit roligare. Du kommer aldrig tro detta, men jag är förälskad i dig och har varit det i ett halvår nu." (Jag är tjej och hon också)

  • Svar på tråden Skriv SMS:et du inte vågar skicka här!
  • Anonym (frun)

    "Har han berättat för dig att han är gift, eller ljuger han för dig också?"

  • Anonym (mittsms)

    " jag hatar dig så mycket att jag ibland önskar att du vore död. Så mycket skit snack som kommer ur din mun hela tiden. Varför snackar du om mitt liv till andra ??"

  • Anonym (duärobehaglig)

    Hej! Jag skulle vilja att du slutar höra av dig, jag kommer inte svara på dina sms. Jag har slutat gå till öppna förskolan trots att min son älskade det pga dig för du är obehaglig och kvävande. Jag är inte intressead av att vara vän med dig men du förstår inte hintar.

  • Anonym (Haha!)

    Han behandlade mig illa, det var du snabb att påpeka.
    När jag gick tog du glatt min plats och började snackade ner mig för alla som ville höra på.
    Nu är han ännu värre mot dig men du har inte vett att gå (har jag hört för det skulle aldrig falla mig in att tala med någon av er).
    Jag gottar mig åt din olycka de få gånger jag överhuvudtaget tänker på dig!

  • Anonym (m)

    jag önskar du gör bort dig så j-a hårt att du aldrig får tillbaka vårdnaden om barnen! 

  • Anonym (L)

    Jag är smått orolig att du har någon psykisk sjukdom, därför att ha sådana extrema kontrollbehov över saker i andras liv kommer i slutändan leda till att fler och fler kommer att lämna dig. Ditt sätt att visa din sambo att du älskar honom tror jag kommer leda till att du blir lämnad av honom då han sagt till mig att han börjat tröttna redan.

  • Anonym (xoxoxoxoxo)

    Hur i helvete kan du vara så otroligt jävla korkad så du skiter i ditt barns välmående. Du är den stora orsaken till att ditt barn mår dåligt och det vet du. Det du sysslar med är barnmisshandel. Sluta förneka sanningen och ta ditt jävla ansvar någon gång. Ta av dig offerkoftan och väx upp. Du är vuxen så agera därefter. Din jävla mes!

  • Anonym (trött)

    Jag är så evinnerligt trött på ditt tjat om hur du kämpar med din träning som du kallar dina tio minuter på orbitreck om dagen

    Dina fem kilo på två månader syns inte. På samma tid har jag gått ner 22 kg men jag har inget behov av att dagligen posta svettiga selfies eller före och efter bilder.

    Och dina bilder när du är piffad för kvällen får mig att skratta du är väl för fan inte 14 år utan 36...pinsamt

  • Anonym (Kelly)
    Anonym (trött) skrev 2015-11-28 16:38:49 följande:

    Jag är så evinnerligt trött på ditt tjat om hur du kämpar med din träning som du kallar dina tio minuter på orbitreck om dagen

    Dina fem kilo på två månader syns inte. På samma tid har jag gått ner 22 kg men jag har inget behov av att dagligen posta svettiga selfies eller före och efter bilder.

    Och dina bilder när du är piffad för kvällen får mig att skratta du är väl för fan inte 14 år utan 36...pinsamt


    Haha, den var bra!
  • Anonym (trött)
    Anonym (Kelly) skrev 2015-11-28 21:18:00 följande:

    Haha, den var bra!


    Jag blir bara så trött.....har inte träffat henne sen i somras och hon har inte en aning om min viktnedgång för jag lägger inte ut det på fejjan. Men hon postar varje morgon om sin 12 minuters promenad..som av döma av hur kort hon går sker i snigelfart....och till Slut skickar jag nog det där sms:et
  • Påven Johanna

    "Hade din mamma vetat hur urbota jävla dum du skulle bli hade hon kvävt dig i sömnen redan som nyfödd."

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (trött) skrev 2015-11-28 21:26:34 följande:

    Jag blir bara så trött.....har inte träffat henne sen i somras och hon har inte en aning om min viktnedgång för jag lägger inte ut det på fejjan. Men hon postar varje morgon om sin 12 minuters promenad..som av döma av hur kort hon går sker i snigelfart....och till Slut skickar jag nog det där sms:et


    Det där låter ju mer som att hon vill påvisa att lagom är sunt, andra postar överdrifter som folk blir stressade av.
Svar på tråden Skriv SMS:et du inte vågar skicka här!