• Anonym ((Sött barn))

    Blir söta barn fula vuxna?

    Hej

    Jag har ett väldigt sött barn, får mängder av komplimanger för hens utseende och jag måste erkänna att jag älskar uppmärksamheten. Jag och pappan är medelmåttiga. Men jag oroar mig lite för att hens skönhet ska försvinna.

    Blir söta barn fula vuxna eller förblir de ofta snygga hela livet?

  • Svar på tråden Blir söta barn fula vuxna?
  • Anonym (n)

    jag tycker söta barn blir oftast fula eller alldagliga som vuxen, och vice versa.

  • lillekatt

    Det beror på. Det finns de som blir snygga och de finns de som som blir fula vuxna. Eller medelmåttiga. Eller ibland snygga, ibland fula. Ganska mycket spelar roll(dieter, hår, akne i tonåren, kläder, stil osv) som inte har att göra med hur man såg ut när man var småbarn.

  • Zuzanne

    Kan nog vara så i många fall. Minns att dem snygga i mellanstadiet växte upp och blev tråkiga utseendemässigt. Vi som såg lite annorlunda ut växte upp och blev snygga ^^

  • smulpaj01

    Ofta är det ju så. Själv var jag nog normalsöt som liten, men blev jättesnygg som vuxen.


    Mitt barn är dock (tyvärr kanske) super söt nu som barn, så det ska bli spännande att se.

  • Anonym (azdi)

    Sen ska man inte blanda ihop söt och snygg. Min bror var extremt söt som barn och detta satt i länge. När han började bli 16-17-18 så var han fortfarande väldigt söt men tyckte väl inte att detta var en sådan hit då. Idag är han lite över 20 och ser väl äldre ut idag men ser fortfarande väldigt ung och söt ut vilken han tycker är jobbigt.

  • Anonym (kjh)

    Jag var supersöt fram till ca 5 års ålder. Sedan var jag rätt ful ett tag (för stora tänder och ful frisyr). Sedan har jag växlat mellan att vara snygg och "se bra ut". Tycker själv att jag är normal, men om jag ska vara riktigt ärlig så är jag snyggare än de flesta i samma ålder.

  • Anonym (L)

    Ja, personligen tycker jag ofta att det är så.  De tjejer som var jättesöta i skolan  ser ut som vemsomhelst idag medan de som hade lite "utstickande" utseenden som barn har blivit skitsnygga!

  • sextiotalist

    Ett sött barn är ett sött barn och troligen så kommer barnet få ett vuxet utseende och då är det inte sött längre.

    De tjusigaste personerna jag känner har ofta redan tidigt haft ett personligt utseende och absolut inte söta.
    Som många skriver, de flesta blir inte söta som vuxna och många söta barn blir ganska mainstream när de växer upp.

    Och allvarligt, vem vill vara söt som ett barn som vuxen?

Svar på tråden Blir söta barn fula vuxna?