• Almina

    Är ditt barn sötare än genomsnittet?

    Rent utseendemässigt. Tycker du att ditt barn är sötare än genomsnittet, genomsnittligt söt eller mindre söt än genomsnittet?
    Om du har flera barn kan du rösta enligt det äldsta barnet och, om du vill, skriva gällande de andra barnen i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ditt barn sötare än genomsnittet?
  • Cecilialia

    Definitivt sötare. Stora ögon, liten näsa och ett såå fint leende på det. Man smälter

  • lövet2

    Det där ändras med åldern. Som baby var hon absolut sötare än genomsnittet, med ett litet huvud, lite mörkare hud än den där vanliga grisskära och vackra ögon med jättelånga ögonfransar. Sedan har hon gått i genom perioder då hon liksom "vuxit bort sig" och perioder då hon varit väldigt söt. Det jämnar ut sig i längden!

  • cosinus

    Om jag ska vara lite objektiv.

    Nummer 1: Sjukt söt som bebis och det var nästan pinsamt när vi var i mammagrupp på t ex cafeer och okända bara kommenterade henne. Nu 10 år och normalsöt. Jätttefin tycker såklart jag men hon sticker inte ut längre.

    Nummer 2. Som bebis inte alls söt, faktiskt. Född med storkbett och alldeles för mager. Nu som 8-åring fortfarande under snittet. En superhärlig kille men han vinner inte de stora pluspoängen på utseendet :) Tror dock han kan bli snygg som vuxen, han är mer snygg än söt och växer till sig allt mer.

    Nummer 3. Som bebis söt. Liten och nätt och relativt stora ögon. Inte i klass med nummer 1 men absolut söt. Som 6-åring fortfarande rätt söt och absolut liten, gör sig bra på bild, frågan är ju hur länge han tycker det är kul att vara liten och söt :)

    Nummer 4. Ok som bebis, stack inte ut på nåt sätt förutom galet långa och fina ögonfransar. Nu som 4-åring börjar det ta sig, hon blir sötare för var dag.

  • LillGris

    Svårt att vara objektiv, i mina ögon är de sötast i hela världen båda två! Men om jag ska försöka se dem utan mammaglasögonen så är väl dottern normalsöt, en ganska normal ettåring typ. Sonen är söt som tusan säger folk, han får kommentarer av främlingar att han är supersöt, det får aldrig dottern :p men han har stoooora bruna ögon och superblont hår och små huggtänder typ, och jättelånga ögonfransar. Antagligen är det de mörka ögonen och ljusa håret som folk reagerar på. Dottern har också bruna ögo och blont hår men hennes är inte lika stora och hon har inte så långa fransar som markerar ögonen. Hur som helst är de världens i särklass goaste ungar. I alla fall nu. När de sover.

  • fluu

    Hur ska JAG kunna avgöra det? Jag är inte direkt objektiv liksom.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Kattflickan

    Vilken irrelevant och fånig fråga! Mitt barn är glad, rolig, smart och fantastisk på alla sätt! Om hon är sötare än genomsnittet skiter jag i!

  • 5by5

    Ja, mina döttrar är fantastiskt söta. Storasyster har jobbat som modell för bla h&m och lindex och lillasyster ser ut som en liten ängel med stora blonda lockar, blå ögon och små fräknar på näsan.

Svar på tråden Är ditt barn sötare än genomsnittet?