• mraj

    Hur stor slak penis är finast?

    Min är mellanstor.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur stor slak penis är finast?
  • mraj
    Pandamamma79 skrev 2014-08-17 22:17:21 följande:

    En slak penis är inte fint helt enkelt.


    En vagina är inte fint, helt enkelt.
  • Griseknoen35

    Glömde svara på frågan ;) en slak penis storlek spelar ingen roll då en liten kan vara otroligt stor hård och en stor slak inte så mycket större än vad den är slak. En slak penis är fin oavsett förutom när den är så liten så knappt ollonet synd, då är det bara skrattretande ;)

  • FrökenBlind

    Spelar verkligen ingen roll, den penis som sitter på den jag tycker om är finast. Tråkigt svar kanske men så tycker jag.

  • mraj
    Pandamamma79 skrev 2014-08-17 23:30:40 följande:

    Tycker inte jag heller.


    Bra att vi är överens.
  • mraj
    Griseknoen35 skrev 2014-08-17 23:34:34 följande:

    Tycker att en slak penis är finare än en hård.


    Önskestorlek?
  • mraj
    Griseknoen35 skrev 2014-08-17 23:36:43 följande:

    Glömde svara på frågan ;) en slak penis storlek spelar ingen roll då en liten kan vara otroligt stor hård och en stor slak inte så mycket större än vad den är slak. En slak penis är fin oavsett förutom när den är så liten så knappt ollonet synd, då är det bara skrattretande ;)


  • Anonym (l)
    mraj skrev 2014-08-17 22:25:28 följande:
    En vagina är inte fint, helt enkelt.
  • Anonym (Tjej)

    En dm är ganska lagom. En stor är superfult då den bara hänger och dinglar liksom och en liten som knappt syns är också fult.

  • Anonym (l)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-08-19 19:36:41 följande:

    En dm är ganska lagom. En stor är superfult då den bara hänger och dinglar liksom och en liten som knappt syns är också fult.


    Och C-kupa är ganska lagom när det gäller bröst.
    Fult med stora hängiga, och små som knappt syns är också fult.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (l) skrev 2014-08-19 19:40:43 följande:
    Och C-kupa är ganska lagom när det gäller bröst.
    Fult med stora hängiga, och små som knappt syns är också fult.
    Håller med dig om att stora hängiga är fult men små som knappt syns är inte fult enligt mig, bara tråkigt. har en fast Ckupa själv som tur är, hoppas den håller i många år till Drömmer Fast vad har detta med tråden att göra?
  • Anonym (l)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-08-19 19:42:36 följande:
    Håller med dig om att stora hängiga är fult men små som knappt syns är inte fult enligt mig, bara tråkigt. har en fast Ckupa själv som tur är, hoppas den håller i många år till Drömmer Fast vad har detta med tråden att göra?
    Det var för att visa att ditt inlägg hade kunnat sluta efter ordet lagom.
    Det negativa efteråt hade inte kommit med. Det hade varit klädsamt, och det hade då ändå framgått vad du tyckte/du hade då redan svarat på TS, och utan att ta med åsikter som bara riskerar att göra andra ledsna.
Svar på tråden Hur stor slak penis är finast?