• Mariiaa

    Pergotime igen.

    Hej!
    Jag inväntar nu mensen för att få börja med pergotime efter ca 8 månaders uppehåll. Går till en privat doktor och får bra hjälp därifrån. Nu ha ja senaste tre månaderna fått tillbaka min mens som jag inte haft på över 3 år. Så jag undrar hur många som lyckats med pergotime efter ett uppehåll på över ett halv år. Ha ju lite tendens på äl. Provade de lila äl testen från cb men läste ju att de visar fel om man ha pcos. Men fick ändå utslag. Hur många försök gjorde ni? Behöver lite solskenshistorier eftersom vi försökt så många år.

  • Svar på tråden Pergotime igen.
  • Jennie1987

    Jag har inte lyckats bli gravid, tyvärr, så jag har ingen solskenshistoria att muntra upp med.
    Men jag ville ändå skriva och önska lycka till med denna kuren! Och hoppas att det vill sig nu!
    Är ju fantastiskt att din kropp verkar hoppat igång för egen maskin!? Har du gjort nåt särskilt för att hjälpa den på traven, eller blev det bara så?

    Lycka till!

  • Mariiaa

    Tack! Hur länge har ni försökt? Jag slutade röka efter 9 år och började motionera och tänka på kosten. Jag började jobba mer vilket ledde till att jag inte tänkte på de. Började även sluta stressa över saker och ting och hoppades att allt skulle falla på plats av sig själv i stället. Nu börjar de närma sig tills vi får hjälp så jag oroa mig inte så mycket som ja gjorde för 3 år sen. ????

Svar på tråden Pergotime igen.