• Äldre 19 Aug 00:01
    27434 visningar
    106 svar
    106
    27434

    Fan! Ny manlig fröken på dotterns förskola!

    Ok vet att jag nu kommer få landets alla feminister och andra påhoppade på mig... men är orolig!

    Det har hux flux börjat en ny MANLIG förskolärare på min dotters dagis. Han dök upp från ingenstans, nyinflyttad från andra sidan sverige!! Bara det är fan skumt... (dömd peddo som flyr sin hemstad??)
    Litar inte ett skit på kommunens "granskning" av sexualbrottslingar inför anställningar...

    Får dåliga vibbar av honom med och tro mig, jag är en bra människokännare...

    Har lust att bara ha henne hemma nu istället.... Fn... vad ska jag göra?!

  • Svar på tråden Fan! Ny manlig fröken på dotterns förskola!
  • Äldre 19 Aug 00:07
    #1

    Eller så kanske han flyttade för att han fick jobb.. Eller för att han flyttade till sin partner.. Jag har också flyttat kors och tvärs för jobb och utbildning, det är inte ovanligt direkt.

  • Äldre 19 Aug 00:09
    #2
    Rainbow gg skrev 2014-08-19 00:07:28 följande:

    Eller så kanske han flyttade för att han fick jobb.. Eller för att han flyttade till sin partner.. Jag har också flyttat kors och tvärs för jobb och utbildning, det är inte ovanligt direkt.


    hur svårt är det att få jobb som förskolelärare idag ? ne just det, hur lätt som helst med utbildning.
  • Äldre 19 Aug 00:28
    #3
  • Äldre 19 Aug 00:37
    #4

    Du är medveten om att även kvinnor utför övergrepp?

  • Äldre 19 Aug 00:46
    #5

    Jahaja, är det en sån här natt igen.

  • Äldre 19 Aug 00:47
    #6
    snelhest skrev 2014-08-19 00:37:59 följande:

    Du är medveten om att även kvinnor utför övergrepp?


    inte alls i närheten omfattningen som män
  • Äldre 19 Aug 00:51
    #7

    Skärp dig!

  • Äldre 19 Aug 00:51
    #8
    jonnna skrev 2014-08-19 00:47:17 följande:
    inte alls i närheten omfattningen som män
    Nej men det är även där ett väldigt stort mörkertal finns, även om det oxå finns hos övergrepp av män.

    Men sen så ska du inte döma honom bara för att han är man... Skulle du göra samma sak om en man kom och stötte på dig på krogen? "Herregud! Han kommer låsa in mig i dagar och våldta mig?!" Man kan inte döma en person bara för hens kön. Det är bara dumt.. Visst, det har varit mycket skit runt en manlig förskolelärare(fast han var väl "bara barnskötare" också?) men det gör inte att alla manliga förskolelärare är så..
  • Äldre 19 Aug 00:52
    #9

    Övergrepp i förskola är väldigt ovanligt, det är betydligt vanligare inom familjen. Är du lika rädd för manliga släktingar till barnet?

  • Äldre 19 Aug 00:54
    #10
    jonnna skrev 2014-08-19 00:47:17 följande:
    inte alls i närheten omfattningen som män

    Mörkertalet bedöms av forskare vara stort men det är hur som helst irrelevant, eftersom det räcker med att en (1) person, oavsett kön, begår ett sånt brott för att resultatet för barnet ska bli detsamma.

Svar på tråden Fan! Ny manlig fröken på dotterns förskola!