• Anonym (enled­senfru­)
    Äldre 19 Aug 14:17
    3437 visningar
    38 svar
    38
    3437

    Min man tittar mycket på porr

    Hej min man tittar mycket på porrn i sin mobil och på våra dator när jag inte hemma. Vi hade knapp sex på nästan ett år. När vi har sex blev han inte riktigt hård. På grund av det börjar jag tappa lusten att ha sex med honom.

    Har ni några tips om vad som är bäst att göra i sån situation?

  • Svar på tråden Min man tittar mycket på porr
  • Anonym (Goodg­irl)
    Äldre 19 Aug 14:39
    #1

    hej 

    I just have read your post i do understand swedish but i use to speak english .
    im not so good as you because if i am  in your situation i leaved mY man already 
    but that i dont advice that to you  ;) i think you need to gave him more time and give his needs . sometimes people needS  it .  but if he still doing it uhmmm for me i see that as a bad sign  watch out   ;) thats all i can say :)

  • Äldre 19 Aug 15:37
    #2

    Problemet är kanske inte att han kollar på porr, utan att ni inte har sex. Varför har/hade ni inte sex? Ville inte han ha det för att han inte blev riktigt hård, kanske? Hur är ert förhållande i övrigt, är det lyckligt, ni älskar varandra, pratar mycket med varandra om er själva, kramar och kysser varandra, osv? Eller har ni glidit isär, tjafsar, grälar, har slutat prata,lever egna liv? Helt enkelt, finns kärleken kvar från båda håll?

    Jag tror personligen det är ganska ovanligt att porr gör att man inte vill ha sex med en kvinna, om man älskar och åtrår henne, och hon älskar och åtrår en. Man vill väl snarare ha mer sex med henne.


  • Äldre 19 Aug 15:46
    #3
    HasseA skrev 2014-08-19 15:37:28 följande:

    Problemet är kanske inte att han kollar på porr, utan att ni inte har sex. Varför har/hade ni inte sex? Ville inte han ha det för att han inte blev riktigt hård, kanske? Hur är ert förhållande i övrigt, är det lyckligt, ni älskar varandra, pratar mycket med varandra om er själva, kramar och kysser varandra, osv? Eller har ni glidit isär, tjafsar, grälar, har slutat prata,lever egna liv? Helt enkelt, finns kärleken kvar från båda håll?

    Jag tror personligen det är ganska ovanligt att porr gör att man inte vill ha sex med en kvinna, om man älskar och åtrår henne, och hon älskar och åtrår en. Man vill väl snarare ha mer sex med henne.


    Håller med. Ert förhållande är ett stort problem som inte har med porrtittandet att göra. Jag skulle kanske försöka kolla vilken sorts porr han tittar på. Söker han nåt som du inte ger honom?
  • Anonym (enled­senfru­) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 16:02
    #4

    Jag ställer alltid upp på sex och vill gärna ha sex oftare. Vi hade experimenterat en hel del men sen sex har dött ut. Jag pratade med honom och fråga om varför.. han svarade att han hade bara tappa lusten. Vi lever lyckligt tillsammans därför jag är lite fundersam. Och så klart blev jag ledsen när märker att han tittar mycket på porr och runkar. Kvinnor har också ett behövt. Man känner lite lågt att tänka att han har tappat lusten på mig.

  • Anonym (enled­senfru­) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 16:05
    #5

    Andreas- han tittar på allt möjligt men mest anal men även analsex gick jag med på när han var sugen.

  • Anonym (enled­senfru­) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 16:06
    #6

    Andreas- han tittar på allt möjligt men mest anal men även analsex gick jag med på när han var sugen.

  • Äldre 19 Aug 16:26
    #7
    Anonym (enledsenfru) skrev 2014-08-19 16:02:21 följande:

    Jag ställer alltid upp på sex och vill gärna ha sex oftare. Vi hade experimenterat en hel del men sen sex har dött ut. Jag pratade med honom och fråga om varför.. han svarade att han hade bara tappa lusten. Vi lever lyckligt tillsammans därför jag är lite fundersam. Och så klart blev jag ledsen när märker att han tittar mycket på porr och runkar. Kvinnor har också ett behövt. Man känner lite lågt att tänka att han har tappat lusten på mig.


    Okej, tråkigt. Men jag tror ännu mer nu att problemet inte är att han tittar på porr, utan att han inte vill ha sex med dig. Risken finns ju att han helt enkelt slutat älska dig. I så fall är det ju inte lätt att göra något åt det. Men om kärleken finns, och ni bara kommit ifrån varandra ändå, finns ju fortfarande hopp.

    Det enda sättet är nog att prata. Att säga som det är, att du vill ha sex med honom, att du vill känna dig åtrådd och älskad, att igen fråga varför han inte vill, och inte bara nöja dig med undvikande svar. Säga att det här är allvarligt, att det inte är bra för ert förhållande att ni inte har sex, att ni kommer glida ifrån varandra mer. Kanske du kan skriva de här sakerna i ett brev, det kan ge det hela lite med "tyngd", så han förstår allvaret.

    Jag är ledsen för din skull. När min fru inte ville ha sex, slutade det efter lång tid med skilsmässa. Hennes kärlek var borta, bara, och kom aldrig igen.
  • Anonym (Kolla­r också mycket porr)
    Äldre 19 Aug 16:51
    #8
    Anonym (enledsenfru) skrev 2014-08-19 14:17:17 följande:

    Hej min man tittar mycket på porrn i sin mobil och på våra dator när jag inte hemma. Vi hade knapp sex på nästan ett år. När vi har sex blev han inte riktigt hård. På grund av det börjar jag tappa lusten att ha sex med honom.

    Har ni några tips om vad som är bäst att göra i sån situation?


    Tror inte porrtittandet har något med saken att göra. Det är förhållandet mellan er som inte riktigt är som det ska. Vems "fel" det är, är omöjligt att säga. Ni får nog prata om det. Men som sagt... Tror inte porren är grundorsaken.

    Ju mer och bättre sex jag har desto mer tittar jag på porr och onanerar. Det är rätt vanligt har jag förstått.
  • Äldre 19 Aug 16:56
    #9

    Jag tror dom dom flesta här, porren e bara ett symptom och inte en orsak. Dessutom kanske ni ska ta och titta tillsammans. Jag tror det är ganska vanligt att han fantiserar om saker som han inte vill/vågar berätta om. Detta är väldigt vanligt har jag förstått.

  • Anonym (porr)
    Äldre 19 Aug 20:07
    #10

    När jag har lekt med mig själv så är jag inte lika sugen el på el intresserad osv. Så tror att porren skadar ert sexliv

Svar på tråden Min man tittar mycket på porr