• mraj

    Tjej, beskriv känslan när du är våt.

    Är det bara skönt?

  • Svar på tråden Tjej, beskriv känslan när du är våt.
  • Anonym (Tjej)

    Själva våtheten känns inte av så mycket om jag är normalvåt typ men är jag verkligen supervåt så känns det trevligt medans jag är kåt, sedan blir det typ kallt om jag skulle sluta vara det.

    Sedan kan det värka lite i området ifall jag är jättekåt och det är väl mindre skönt.

  • mraj

    Hur varmt känns det?

    Känns det som att det öppnar upp sig där nere? Kan man känna att slidväggarna inte vilar mot varandra?

  • Anonym (V)

    På mig så sväller det inuti när jag blir våt. Jag tycker inte om att känna mig våt, däremot gillar jag att vara kåt så det ena ger det andra. 

  • Anonym (Tjej)
    mraj skrev 2014-08-19 19:49:42 följande:

    Hur varmt känns det?

    Känns det som att det öppnar upp sig där nere? Kan man känna att slidväggarna inte vilar mot varandra?


    Det våta är samma temperatur som kroppen så det känns inte varmt alls, däremot om man blir så kåt att det typ bultar därnere så känns det varmt. Ibland om man går runt utan trosor så kan man känna att blygdläpparna typ glider mot varandra och i vanliga fall när man inte är våt så klibbar de liksom ihop typ så det "rör inte på sig" något därnere.

    Men slidväggarna är ju mot varandra ändå eller? Jag fattar inte riktigt hur du menar. Det är ingen skillnad hur det känns där inne. Fast man har inte så mycket känsel där inne. Det är ungefär som om man skulle fråga dig hur det känns inne i tarmen?
  • Anonym (sigge)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-08-19 20:42:22 följande:
    Det våta är samma temperatur som kroppen så det känns inte varmt alls, däremot om man blir så kåt att det typ bultar därnere så känns det varmt. Ibland om man går runt utan trosor så kan man känna att blygdläpparna typ glider mot varandra och i vanliga fall när man inte är våt så klibbar de liksom ihop typ så det "rör inte på sig" något därnere.

    Men slidväggarna är ju mot varandra ändå eller? Jag fattar inte riktigt hur du menar. Det är ingen skillnad hur det känns där inne. Fast man har inte så mycket känsel där inne. Det är ungefär som om man skulle fråga dig hur det känns inne i tarmen?
    Frågade en tjej om de typ kan glida mot varandra, men icke sa hon:)
    Hon kanske inte brukade gå utan trosor..härligt iaf med era saftiga sköten:)
    Vet inte varför, men nu blev jag plötsligt väldigt sugen på bullar..
  • Anonym (Jess)

    Ja precis, det känns lite glidigt liksom. Om jag har trosor och inte tar av dem blir de blöta och kalla, rätt obehagligt.

  • mraj
    Anonym (V) skrev 2014-08-19 19:56:53 följande:

    På mig så sväller det inuti när jag blir våt. Jag tycker inte om att känna mig våt, däremot gillar jag att vara kåt så det ena ger det andra. 


  • mraj
    Anonym (Tjej) skrev 2014-08-19 20:42:22 följande:

    Det våta är samma temperatur som kroppen så det känns inte varmt alls, däremot om man blir så kåt att det typ bultar därnere så känns det varmt. Ibland om man går runt utan trosor så kan man känna att blygdläpparna typ glider mot varandra och i vanliga fall när man inte är våt så klibbar de liksom ihop typ så det "rör inte på sig" något därnere.

    Men slidväggarna är ju mot varandra ändå eller? Jag fattar inte riktigt hur du menar. Det är ingen skillnad hur det känns där inne. Fast man har inte så mycket känsel där inne. Det är ungefär som om man skulle fråga dig hur det känns inne i tarmen?


    Uttryckte mig möjligen lite fel.

    Kul att ta del av detta. Kan du styra mängden väta själv? Jag menar, om du vidrör fittan, blir det automatiskt våtare då?
  • mraj
    Anonym (Jess) skrev 2014-08-19 22:28:52 följande:

    Ja precis, det känns lite glidigt liksom. Om jag har trosor och inte tar av dem blir de blöta och kalla, rätt obehagligt.


    Det kan nästan jämföras med ofrivilligt stånd när man har tajta jeans på sig. Kuken vill ställa sig men byxorna tillåter ej det. Otrevligt.
  • Anonym (Tjej)
    mraj skrev 2014-08-19 23:42:08 följande:
    Uttryckte mig möjligen lite fel.

    Kul att ta del av detta. Kan du styra mängden väta själv? Jag menar, om du vidrör fittan, blir det automatiskt våtare då?
    Nja, om jag typ tar en massa kring klitoris så blir det ju det men inte bara av att peta lite utan måse fantisera lite och så eller titta på någon snygg kille Drömmer
Svar på tråden Tjej, beskriv känslan när du är våt.