• Anonym (Frust­erad)
    Äldre 19 Aug 19:16
    2060 visningar
    6 svar
    6
    2060

    Jag blir inte tillfredsställd!

    Jag har träffat den perfekta killen. Nästan. Det är så att sexet inte fungerar. Han är petite. Jag är ganska petite jag med, men när jag rider honom känner jag mig som en svan som knullar en anka. Då syftar jag storleksmässigt, inte på att jag skulle vara vackrare på något sätt. Jag känner mig liksom övermogen. Som om jag skulle knulla en tonårspojke. Han är 26 år och måste visa legitimation för att köpa värktabletter på ICA. Hans kuk är inte för liten, men den blir aldrig så där riktigt stenhård. Inte ens när han kommer. Först trodde jag att det berodde på nervositet, eller att jag inte var tillräckligt attraktiv. Men ståndet har han inget problem med att få, och när vi knullar får jag konstant stanna upp för att han håller på och komma. Hans utseende är inte tillräckligt "vulgärt". Den är liksom liten och nätt. Han skulle t.ex. inte kunna ta mig hårt mot väggen. Han har inte fysiken för det. Slicka och pulla är han grym på, men det räcker inte för mig. Jag vill ha mer! Denna kille är ju underbar, men sexet fungerar inte. Så jäkla trist. 

  • Svar på tråden Jag blir inte tillfredsställd!
  • Anonym (fenom­enet)
    Äldre 19 Aug 19:18
    #1

    Så underbar var han...

  • Anonym (Frust­erad) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 19:38
    #2
    Anonym (fenomenet) skrev 2014-08-19 19:18:00 följande:

    Så underbar var han?


    Haha. Jag gillar inte att fastna på kroppsliga aspekter. 
  • Anonym (Frust­erad) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 19:41
    #3

    Syftet med tråden är ju att "höra" hur ni andra ser på saken. Finns det kanske någon som känner igen sig och har löst det på andra sätt?

  • Äldre 20 Aug 02:02
    #4

    Du är inte kär i han, låter det som. Det låter nästan som du föraktar han. Vad ska du ha han till egentligen? Lindra ensamheten? Är man inte nöjd(tillfredställd) bör man väl leta vidare? Fungerar inte sexet i början av relationen så när ska det..


    Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 20 Aug 02:09
    #5

    Låter som att han skulle vara perfekt för mig på alla sätt, allt det du beskriver som nackdelar tycker jag är fördelar Drömmer

  • Anonym (allts­å)
    Äldre 20 Aug 20:21
    #6

    Alltså vad ska man med en kille till som inte kan tillfredsställa en? Ska du gå otillfredsställd (sexuellt) genom hela ert förhållande? Kan inte killen ge en orgasm eller att man kan få orgasm med killen så ger det ju inget att ens ha ett förhållande med den killen.

Svar på tråden Jag blir inte tillfredsställd!