• Anonym (ts)
    Äldre 20 Aug 12:41
    479 visningar
    4 svar
    4
    479

    Sex för första gången med dejt

    Ska träffa mannen jag dejtar ikväll och ha sex för första gången med honom. Är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Några tips för ikväll och hur jag ska lugna mina nerver? Tack!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-20 13:10
    Tror ni att han också är nervös eller är det bara jag som är fjantig?

  • Svar på tråden Sex för första gången med dejt
  • Äldre 20 Aug 12:49
    #1

    Ett tips är kanske att inte planera såna saker utan ta det som det kommer ;)


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (tja)
    Äldre 20 Aug 12:53
    #2

    Du kan ju alltid säga att du gillar att bli bunden, så kanske han binder upp dig ordentligt. Fördelen med det är att du slipper fundera på hur du ska bete dig, vad du ska göra med dina händer osv eftersom du ju inte kan röra dig alls

    Gillar du inte den idén så kanske du bara ska göra precis det som du känner att du VILL göra och inte fundera så mycket på vad han skull gilla eller tycka eller hur du ser ut, hur du låter osv.

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 20 Aug 12:54
    #3
    riboflavin skrev 2014-08-20 12:49:30 följande:

    Ett tips är kanske att inte planera såna saker utan ta det som det kommer ;)


    Haha jo det är ju sant, men vi har dejtat så länge nu och förra gången tänkte vi göra det men då hade jag mens. Nu ska vi träffas så sent på kvällen hemma hos honom så är ganska uppenbart vad som väntar. 
  • Äldre 20 Aug 14:27
    #4

    Jag vill vända på hela frågan.


    VARFÖR är du så otroligt nervös?


    Absolut att det nog alltid är lite "nervöst" första gången med någon ny. Men om man dejtar, så känner man ju förhoppningsvis varandra åtminstone litegrann. Och vet/inser att allt knappast står och faller med om sexet blir fantastiskt direkt, eller med om han skulle upptäcka att du har celluliter/bristningar/whatever. 


    Så, vad är du så väldigt nervös för? Vad är det värsta som kan hända?

Svar på tråden Sex för första gången med dejt