• Cadencee

    ståhej Mr Grey??

    Har läst första boken om Mr Grey. Och ärligt, jag förstr absolut inte hysterin.. Sååå bra var den inte. Jag är bara nyfiken på Mr Greys historia, varför han är som han är (psykiatriintresserad samt jobbar i den kategorin) så visst kommer jag absolut läsa de andra två men förstår inte hysterin...

  • Svar på tråden ståhej Mr Grey??
  • Aniiee

    Tror att hysterin består av att tjejer i 30-årsåldern aldrig läst tantsnusk förr...... De har upptäckt nåt "nytt" och då blir det så.

    //yaoi-fantast och därmed "jaded"//


    Key change, MOFO!
  • Stårschan
    Aniiee skrev 2014-08-20 14:30:34 följande:

    Tror att hysterin består av att tjejer i 30-årsåldern aldrig läst tantsnusk förr...... De har upptäckt nåt "nytt" och då blir det så.

    //yaoi-fantast och därmed "jaded"//


    Jag skriver under på den. Jag lyckades inte ens ta mig igenom den första boken, för jag tyckte att den var så himla taffligt skriven, och ärligt talat väldigt långtråkig. Och annat tantsnusk finns det gott om.
  • Aniiee
    Stårschan skrev 2014-08-20 15:17:42 följande:
    Jag skriver under på den. Jag lyckades inte ens ta mig igenom den första boken, för jag tyckte att den var så himla taffligt skriven, och ärligt talat väldigt långtråkig. Och annat tantsnusk finns det gott om.
    Håller med! Solig Tog mig igenom första boken, men BARA för att syrran tvingade mig. Hon vägrade läsa klart den Tungan ute
    Key change, MOFO!
  • Söt Som Socker
    Stårschan skrev 2014-08-20 15:17:42 följande:
    Jag skriver under på den. Jag lyckades inte ens ta mig igenom den första boken, för jag tyckte att den var så himla taffligt skriven, och ärligt talat väldigt långtråkig. Och annat tantsnusk finns det gott om.
    Jag har varit fast på 3:an i ett år nu ungefär, språket är så dåligt och konstigt och opassande för karaktärerna. Men jag vill ändå ha läst böckerna liksom särskilt när jag har tagit mig så långt så vill jag se hur det slutar. Jag läser typ 2 sidor i månaden. 
  • Stårschan
    Söt Som Socker skrev 2014-08-20 15:29:28 följande:
    Jag har varit fast på 3:an i ett år nu ungefär, språket är så dåligt och konstigt och opassande för karaktärerna. Men jag vill ändå ha läst böckerna liksom särskilt när jag har tagit mig så långt så vill jag se hur det slutar. Jag läser typ 2 sidor i månaden. 
    OK. Då förstår jag att du tvingar dig. Men trots att jag läste mer än halva första boken så blev jag aldrig intresserad av karaktärerna. Det kändes mer som ett "jaha, och sen kommer de att ha en massa knasigt sex, och så kommer nån att bli beroende och kär, och så blir det förvecklingar och så kommer de att försonas och bli normala".  Och detta ska ta tre böcker. Orkar jag med det? Nej. (Sen kanske inte handlingen blev som jag tror, men det verkar oavsett inte så intressant.)
  • Söt Som Socker
    Stårschan skrev 2014-08-20 15:48:25 följande:
    OK. Då förstår jag att du tvingar dig. Men trots att jag läste mer än halva första boken så blev jag aldrig intresserad av karaktärerna. Det kändes mer som ett "jaha, och sen kommer de att ha en massa knasigt sex, och så kommer nån att bli beroende och kär, och så blir det förvecklingar och så kommer de att försonas och bli normala".  Och detta ska ta tre böcker. Orkar jag med det? Nej. (Sen kanske inte handlingen blev som jag tror, men det verkar oavsett inte så intressant.)
    Böckerna blir bara sämre också 3:an är helt klart den sämsta. 1:an och 2:an läste jag och en kompis tillsammans och diskuterade (vi har nästan som en liten bokklubb) och båda kör samma grej med 3:an. Det är lite kul faktiskt.
  • Jolt
    Aniiee skrev 2014-08-20 14:30:34 följande:

    Tror att hysterin består av att tjejer i 30-årsåldern aldrig läst tantsnusk förr...... De har upptäckt nåt "nytt" och då blir det så.

    //yaoi-fantast och därmed "jaded"//


  • Jolt

    Jag läste halvan av den första boken. Sen kom jag på att stirra ut i luften ger samma effekt.

  • Cadencee

    Haha så då verkar jag inte vara ensam iaf om att tycka så ????

  • Jolt
    Cadencee skrev 2014-08-20 17:09:51 följande:

    Haha så då verkar jag inte vara ensam iaf om att tycka så ????


    Absolut inte.
Svar på tråden ståhej Mr Grey??