• ninali

    våldtagen av sin man

    Sitter och funderar på om det är våldtäkt eller inte. Jag mådde dåligt ett tag och fick sömntabletter så jag kunde sova.
    Efter ett tag så vaknade hag och kände att jag var öm mellan benen. !!!!
    Har tagit upp det med han och han säger att han gjorde det för min skull
    Va 17 är det här????

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-21 15:16
    Tack ni alla som förstår. Ni har helt rätt- bara för att man är gift så betyder inte det att man äger varanda.Ett äktenskap skapå bygga på tillit.
    Det värsta för mig med övergreppet är just tillit. Min man var den jag litade mest på i hela världen och det sabbade han. En till jobbig sak är att jag trodde jag kände honom.
    Nu är läget att jag håller på att leta ett nytt hem för mig och mina barn. Det här äktenskapet är kraschat . Kommer aldrig att lita på honom mer.

    Så till er som gillar övergrepp - ta er i brasan!!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 01:30
    Tack ni som förstår. Men nu är det så här att jag lämnar tråden. Det blev för mycket. Man ska inte sitta och försvara sig då jag inte gjort fel!!!!
    Tack ni alla med ert stöd.

    Nu blir det slit med skilsmässa. Tilliten är borta och jag är kränkt o förstörd.

    Tack att ni fanns

  • Svar på tråden våldtagen av sin man
  • ninali

    Han säger det. Poängen är att jag har sagt att jag hatar honom för det. Men ändå tycker han att han inte gjorde fel.

    Det går inte intyga honon fast vi har tre barn.

  • Akua

    Våldtäkt är det om ena personen inte är med på det, oavsett om du är gift med personen, dotter till honom, granne eller sambo. Inga konstigheter kring det!

  • ninali

    Men jagsov ju på sömntabletter och han satte på mig!!! Alltså är jag inte med!!!!!!!!!!!

  • Fiona M
    Kenneth svedal skrev 2014-08-21 00:15:33 följande:

    Tror inte d e våldtäkt ifall ni har barn ihop. Sex har man väll med sin partner?


    Ditt trollande är så jävla äckligt.
  • ninali
    elinenordqvist skrev 2014-08-21 00:35:31 följande:

    Självklart är de våldtäkt ?

    Tack. Jag behöver det här. Det är svårt när barn är inblandade.

    Men jag orkar inte med vad han gör mot mig.

    Tack att nån bryr sig


Svar på tråden våldtagen av sin man