• annorledes

    Är allt tillåtet eller?

    Blir bara så förbannad, är alla människor egoister. Jag har lärt mig å sen försökt lära mina barn att: Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Vem vill bli bedragen? Ojdå din man/kvinna saknar nått. Har du gjort allt du ska då? Oj jag är nyfiken på att bli tagen bakifrån. Har du talat om det? Vill ha mer spänning i sängen. Va för spänning har du bidragit med då? Just nu sett så många som tycker att otrohet inte är så farligt men tror ingen vill bli utsatt.

  • Svar på tråden Är allt tillåtet eller?
  • annorledes
    Har gjort det skrev 2014-08-21 01:02:21 följande:

    Jag förstår inte vad du vill ha sagt. Att otrohet är fel eller??


    Haha nu varu rolig. Så skojigt med människor som hånar andra det är ungefär som mobbing bland barn. Nu hoppas jag du varit ironisk med ditt inlägg.
  • Har gjort det

    Nej det var inte meningen att håna eller vara elak. Jag tyckte inlägget var illa skrivet och jag förstod faktiskt inte poängen.

  • Lilyanna

    Tror TS vill säga att hen läser om många som är nyfikna på att vara otrogna? Och vill med denna post ge dom en känga.

  • Lindsey Egot the only one

    Saknar ni läsförståelse.

    TS menar att många på FL tycker folk har rätt att göra som de vill utan en tanke på att visa respekt för tredje part dvs knulla runt fast de har partner eller den de knullar med har partner, men få här skulle jubla om de själva blev bedragna. För det är lätt att säga att man omedelbart skulle lämna och gå vidare som om inget hade hänt. Det skapar ju ändå ett djupt sår och tilliten till andra blir förstörd.

  • Utropstecknet

    Lindsey - Uppenbarligen gör vi det, annars skulle vi inte påpeka att vi inte förstår ts.

    Jag tolkar inte ts text i linje med dig. Så som jag tolkar texten efterlyser ts kommunikation och självinsikt från den part som överväger otrohet.

  • annorledes

    Oj. Förstog inte att jag var svårtolkad. Är inte alltid så lätt att skriva det man tänker. Men några har förstått vad jag menar. Det jag menar är att så många här tar så lätt på detta med otrohet att de nästan är en del i sexlivet att man har rätten att bedra en annan människa. Alla som har funderingar på att göra det, sätt er in i hur ni skulle känna å tycker ni efter det att det fortfarande är ok kolla med er respektive.

  • Anders 386

    Men så har det väl varit i alla tider?
    Den som är otrogen tycker inte det är nån jättegrej utan rättfärdigar sitt eget beteende med att sexet eller kärleken inte är bra hemma.

    Men för den som blir utsatt är det en katastrof.

    Ser inte det som något nytt, det har alltid fungerat så. 

Svar på tråden Är allt tillåtet eller?