• Anonym (mespropp)

    mesiga killar/karlar/män

    Kära familjelivare...

    Då det finns trådar här på forumet där du anonymt kan bekänna allt från din pinsammaste fis, till det slynigaste du gjort, så känner jag att jag tänker fortsätta lite på den linjen....

    Denna tråden ska handla om mesiga individer av manligt kön!

    Jag kommer börja med att prata om mitt ex!
    Jag träffade han när jag var 16 och han var 23, alltså sju år äldre än mig. 
    Jag hade tröttnat på de omogna killarna i min egen ålder, och tyckte det skulle bli skönt att med någon med vuxen... Men det blev inte alls som jag tänkt mig.

    Jag flyttade mer eller mindre in hos han ganska snabbt i hans lägenhet som låg i hans föräldrars hus. 
    Det började med småsaker som att han var och sprang inne hos sina föräldrar konstant. Han kunde gå in och lägga sig på deras soffa så att hans mamma kunde klia han på magen medans jag satt själv inne i "vår" lägenhet som ett exempel...

    Första bråket vi hade, så rusar han helt plötsligt ut från lägenheten mitt under den hetsiga diskussionen och ropar mot sina föräldrars sovrumsfönster "pappaaaaa, paaaapppppppaaaaaa.."(tänk er typ simbas desperata rop efter sin far i lejonkungen) för att sedan vända och gå in igen. Jag står som ett frågetecken och bara glor på han..
    Ända tills dörren slits upp och hans pappa rusar in. Eftersom vi hade lagt oss i sängen innan tjafset startade var jag lämpligt nog klädd i ett par täckande stringtrosor (not) och brösten dinglandes i vinden när gubben rusar in.
    Gubben tittar på mig, säger till mig att ta på kläder för nu ska han och jag snacka.
    Pojkvännen står bredvid som en 5 åring, och nu är det han som bara glor..  Och på något vis kändes det som den j-len njöt av att hans pappa skulle fya mig.

    Behöver jag nämna att jag gjorde slut kort efter denna händelsen?
    Och vad det gällde den där svärfadern visade han sig ju inte heller ha alla hästarna i stallet, men det får bli en annan tråd Flört

  • Svar på tråden mesiga killar/karlar/män
  • Anonym (mespropp)

    komsi komsi, va inte blyga! Glad

  • Påven Johanna

    Fattar inte varför man ska ägna en hel tråd åt att göra ner mesiga människor av endast det ena könet? Finns massor av kvinnor som uppträder på lika märkliga vis som en del män gör. 

    När du var 16 år kunde du kanske inte avgöra hur mogen respektive omogen andra var. En 23-åring som träffar en 16-åring och där den 16-åringen av alla inblandade tillåts flytta ihop med honom - ja, i den situationen skulle jag kunna tänka mig att det inte fungerar särskilt väl hos någon av parterna. Han borde förstås i den bästa av världar och föräldrar ha uppmuntrats till frigörelse och fått hjälp med den saken medan du, i den bästa av världar och föräldrar, borde ha bott kvar hos dina föräldrar. 

    Detta är i mitt tycke inte en rolig tråd, det är en tragisk tråd. På fler sätt. 

  • Anonym (mespropp)
    Påven Johanna skrev 2014-08-21 12:13:06 följande:

    Fattar inte varför man ska ägna en hel tråd åt att göra ner mesiga människor av endast det ena könet? Finns massor av kvinnor som uppträder på lika märkliga vis som en del män gör. 

    När du var 16 år kunde du kanske inte avgöra hur mogen respektive omogen andra var. En 23-åring som träffar en 16-åring och där den 16-åringen av alla inblandade tillåts flytta ihop med honom - ja, i den situationen skulle jag kunna tänka mig att det inte fungerar särskilt väl hos någon av parterna. Han borde förstås i den bästa av världar och föräldrar ha uppmuntrats till frigörelse och fått hjälp med den saken medan du, i den bästa av världar och föräldrar, borde ha bott kvar hos dina föräldrar. 

    Detta är i mitt tycke inte en rolig tråd, det är en tragisk tråd. På fler sätt. 


    Har du någon historia om en mesig tjej får du gärna dra den, det var liksom inte meningen att trampa någon på tårna, eller att diskriminera. 

    Sedan vet ju du faktiskt ingenting om omständigheterna som gjorde att jag flyttade in hos honom, efter som jag inte skrivit något om det. 
    Jag minst hundra andra saker jag kan berätta om den killen och hur mesigt han betedde sig, så det handlar lååångt ifrån bara de tillfällen jag nämnde.

    Vet du vad jag själv gör när jag ser en tråd jag tycker är "tragisk"?
    Jag bläddrar förbi den, man kan faktiskt göra det. Flört.
Svar på tråden mesiga killar/karlar/män