• Anonym (nyfiken!)

    Manliga g-punkten - hjälp mig!

    Jag riktar mig till både män och kvinnor.

    Såklart vill jag ge min man ALLT. Vi har inte känt varandra mer än ett knappt halvår sammantaget och kommer båda två från långa relationer (över 10 år) som under iallafall halva tiden varit rutinsex ett par gånger om året då det varit både brist på kärlek och långt ifrån varandra sexuellt.
    Så det är många år sedan någon av oss haft riktigt sex vi njutit av kan man säga. Även om vi båda är väldigt sexuellt öppna så är vi liksom lite ringrostiga, iallafall jag betydligt mycket mer än honom :-/ . Nu vill jag verkligen göra det ännu bättre för honom! Verkligen få det att gnistra till på oanade höjder!
    Funderar mycket på det här med den manliga g-punkten. Han har rätt dålig koll på sin egen kropp själv då han aldrig varit med någon som varit särskilt öppen för någonting förut. Så skulle vilja överraska honom med att ta honom till himlen!

    Men hur gör man då? 
    Hur vill ni killar ha det för bästa njutningen?
    Hur gör ni tjejer?

    Jag läser om punkten bakom pungen, men hur hittar man den då? Samt inne i anus, men hur då? Samtidigt som man suger eller samtidigt som man knullar eller både och?

    Ge mig ALLT om hur man gör det allra bäst

     

  • Svar på tråden Manliga g-punkten - hjälp mig!
  • Anonym (Ej prövat)

    Att stimulera prostatan är nog jätteskönt för de flesta män. Jag har inte prövat själv men har läst en del om det. Det är intressant att lära sig om denna möjlighet även om jag själv har valt att inte utnyttja den. Vad jag har förstått kan prostatastimulans förstärka en "vanlig" orgasm men också som sådan leda fram till orgasm. Utlösningen av en prostataorgasm blir mera så att det rinner ut i stället för att spruta. Många tycker att en sådan orgasm blir mera innerlig och skön än en som kommer av yttre stimulans. Det lär ska vara bra för prostatan med beröring och stimulans. Det finns påståenden om att homosexuella män, som väl vanligen får prostatan stimulerad rätt ofta genom anala samlag, har bättre prostatahälsa än heterosexuella, men jag vet inte om det är bekräftat.

    Hoppas att män som har upplevt detta kan ge er bra tips.   

  • Anonym (nyfiken!)

    Tack för ditt svar!
    Ja det är ungefär den infon man kan läsa sig till....

  • HasseA

    Samtidigt som det ena eller andra, det är säkert olika för olika killar. Och olika olika gånger. Precis som det mesta, ibland kanske man vill ha världens förspel, ibland pang på.

    "Punkten" bakom pungen är nog inte en precis punkt. Från ollonet, på undersidan av kuken, går ju nervtrådarna, ända tills de försvinner in i kroppen nära anus.Så hela vägen på undersidan av kuken, och i hela "dess förlängning" (den fortsätter ju under pungen och längre bak mot anus, det är bara att känna efter när killen har stånd), är ju beröring skönt, i alla fall på mig. Ett allmänt tryck med några fingrar bakom pungen, in mot kroppen, kanske lite gungande, tex.

    Att hitta prostatan, det finns väl hur många bilder o filmer som helst som visar det? En enkel googling fick massor med träffar, tex denna www.intiminformation.se/man/prostatastimulans


  • Anonym (ny relation)

    Har liknande ambitioner.  Googlade fram "Så hittar du hans G-punkt"  i Aftonbladet -  Malena Ivarsson ger tips.  Artikeln är från 2002.

    Företag som säljer sexleksaker visar ibland anatomiska bilder på hur deras produkter fungerar.  Där kan man se prostatan utmärkt.  Naughty Boy 7-speed på vuxen.se har en bild;  klicka på den för förstoring.

  • Anonym (fantasten)

    Slicka på ditt långfinger, stick i det halvvägs i hans anus, sug kuken samtidigt.
    Klart.

  • Anders 386
    Anonym (fantasten) skrev 2014-08-21 15:58:35 följande:

    Slicka på ditt långfinger, stick i det halvvägs i hans anus, sug kuken samtidigt.
    Klart.


    Skål
  • HasseA
    Anonym (ny relation) skrev 2014-08-21 15:42:22 följande:

    Har liknande ambitioner.  Googlade fram "Så hittar du hans G-punkt"  i Aftonbladet -  Malena Ivarsson ger tips.  Artikeln är från 2002.

    Företag som säljer sexleksaker visar ibland anatomiska bilder på hur deras produkter fungerar.  Där kan man se prostatan utmärkt.  Naughty Boy 7-speed på vuxen.se har en bild;  klicka på den för förstoring.


    Jag har testat den, och en annan, och skrivit recensioner. Kanske de kan vara till någon hjälp, även om man inte är ute efter att köpa en leksak:
    hasseochanna.wordpress.com/2014/04/01/recension-prostata-stimulator/
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/03/lite-nya-sensationer/

    En annan grej som definitivt kan vara ett alternativ, som funkar väldigt bra till både killar o tjejer, är en analkrok, faktiskt: hasseochanna.wordpress.com/2014/01/14/recension-av-analkrok/


  • Anonym (Paret)

    Det är ju perfekt att smeka under pungen och kanske i rumpan på killen när man suger av honom, det brukar resultera i otroligt starka orgasmer. 

    Ska man stimulera den samtidigt som man har sex blir det ju lite svårt utan leksaker, då får  man ta hjälp av något i denna stilen:

    Rocks Off Prostatastimulator/Penisring

Svar på tråden Manliga g-punkten - hjälp mig!