• Anonym (Manne­n i Stockh­olm)
    Äldre 22 Aug 13:29
    31253 visningar
    54 svar
    54
    31253

    Ansiktssprut

    Till er kvinnor:

    Vilket av dessa alternativ föredrar ni?

    Mvh

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ansiktssprut
  • Mamori
    Äldre 22 Aug 14:24
    #1

    Beror på. Någon enstaka gång kan det vara coolt iaf om killen sprutar långt och så kommer det i ansiktet. Inte så coolt om det bara typ droppar ner i ansiktet Drömmer

  • Äldre 22 Aug 14:28
    #2
    Mamori skrev 2014-08-22 14:24:14 följande:

    Beror på. Någon enstaka gång kan det vara coolt iaf om killen sprutar långt och så kommer det i ansiktet. Inte så coolt om det bara typ droppar ner i ansiktet Drömmer


    Nej förstår om det är trist om det bara droppar. Jag har ett massivt sprut :)
  • Anonym (w)
    Äldre 22 Aug 14:31
    #3

    Aldrig i livet.
    Känns förnedrande och sånt pysslar jag inte med.

  • Äldre 22 Aug 14:33
    #4

    Ett av mina favoritminnen är fortfarande en kille jag hade sex med som sprutade mej i ansiktet. Han sa inget innan och av någon anledning blev jag lite irriterad på det. 
    Så, så snart han var klar så sa jag "Bra jobbat. Slicka upp det!"
    Och det gjorde han. 

    Och det tyckte jag faktiskt var riktigt ballt :) 

  • Anonym (Manne­n i Stockh­olm) Trådstartaren
    Äldre 22 Aug 14:41
    #5
    Kereza skrev 2014-08-22 14:33:17 följande:

    Ett av mina favoritminnen är fortfarande en kille jag hade sex med som sprutade mej i ansiktet. Han sa inget innan och av någon anledning blev jag lite irriterad på det. 
    Så, så snart han var klar så sa jag "Bra jobbat. Slicka upp det!"
    Och det gjorde han. 

    Och det tyckte jag faktiskt var riktigt ballt :) 


    Låter roligt och ovanligt :) Första gången jag sprutade ner en tjej blev det mycket skratt och snabbt in i duschen. Tror inte hört talas om fenomenet :)
  • goaska­lice
    Äldre 22 Aug 15:20
    #6

    Jag fullkomligen avskyr sperma. Lukten, smaken, konsistensen är vidrig. Får jag sperma på huden blir den rödflammig. Jag kanske är allergisk

    Min man får spruta mig i ansiktet när jag suger av honom i duschen, inte annars.

  • Anonym (Manne­n i Stockh­olm) Trådstartaren
    Äldre 22 Aug 15:31
    #7

    Du kanske har haft otur med din man. Eller tycker du alla män har samma typ av sperma? Många tjejer har sagt till mig att sperman smakar och luktar väldigt olika från man till man och att det spelar roll vad man äter med.

  • Anonym (iblan­d)
    Äldre 22 Aug 15:36
    #8

    Der beror lite på.... Om jag snart ska in i duschen absolut men nyduschad och fixad då är jag inte jätte inne på det men samtidigt så vill han så gärna får han följa med mig in i duschen igen i så fall :)

  • Äldre 22 Aug 15:53
    #9

    Beror på. Tar det gärna i ansiktet, men inte varje gång. Det finns ju andra ställen också som jag vill bli sprutad på/i.

  • Äldre 22 Aug 18:11
    #10

    Inget jag vill vara med om.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Ansiktssprut